معاون امنیتی انتظامی استانداری:
هموطنان عزیز به مرزها مراجعه نکنند / گروه های مشایع حرکت دسته روی به سمت مرزها را متوقف کنند / زائران ایرانی در عراق در سلامت و امنیت کامل هستند و به تدریج به کشور بازمیگردند.
سه شنبه 8 شهريور 1401 - 13:59:58
پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان
به گزارش صبح ملت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ولی اله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری روز سه شنبه در خصوص شرایط کشور عراق و مرزهای شلمچه و چذابه گفت: به دنبال بروز ناآرامی در عراق شامگاه روز گذشته مرزهای زمینی شلمچه و چذابه توسط کشور عراق به روی زائران ایرانی بسته شد. تقاضای ما از هموطنان عزیز در سراسر کشور این است که به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه نکنند.

وی افزود: از هم استانی های عزیز که در قالب گروه‌های مشایع به سمت مرزها دسته روی میکنند تقاضا می کنم حرکت خود را متوقف کنند تا زمانی که بازگشایی مرزها اعلام شود.

حیاتی اظهار داشت: به محض اینکه مرزها بازگشایی شد اطلاع رسانی سریع انجام خواهد شد؛زائرانی که دیروز در مرزهای شلمچه و چذابه بودند در نهایت عزت و احترام و پذیرایی انتقال آنها به عمق کشور صورت گرفت و به شهرستان های محل سکونت خود عودت داده شدند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری عنوان کرد: برابر با پیگیری های که با سرکنسول ما در بصره و سفارت ما در عراق صورت گرفته است زائران ایرانی که در عراق هستند در سلامت و امنیت کامل به سر می برند و هیچگونه مشکلی برای هموطنان وجود ندارد و برنامه ریزی برای بازگشت تدریجی آنها به کشور در مرز شلمچه و چذابه صورت گرفته است.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/100755/هموطنان-عزیز-به-مرزها-مراجعه-نکنند-گروه-های-مشایع-حرکت-دسته-روی-به-سمت-مرزها-را-متوقف-کنند-زائرا
بستن   چاپ