گزارش اختصاصی صبح ملت نیوز:
رکابزنی از حرم تا حرم به میزبانی شهرستان دزفول
يکشنبه 13 شهريور 1401 - 19:55:59
صبح ملت نیوز


 به گزارش خبرنگار صبح ملت، زینب دباغ، رئیس هیئت دوچرخه سواران دزفول، گفت: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با اداره ی ورزش و جوانان، کمیته سایکل توریست هیئت  دو چرخه سواران این شهرستان در نظر دارد _ به مناسبت اربعین حسینی_ یک سفر زیارتی به کربلای معلی به صورت کاروان دوچرخه سواری از درب حرم مطهر حضرت سبزقبا(ع) به سمت مرز چذابه و از مرز تا کربلا را به صورت رکابزنی برگزار نمایند. 

 وی با اشاره به ظرفیت های بالای هیئت دوچرخه سواری  این شهرستان، گفت: دزفول میزبان عده ی زیادی از برترین سایکل توریست ها از سراسر کشور خواهد بود؛ از جمله: سایکل توریست های شهرهای  دزفول، کرمان، یزد، اصفهان، تهران و... 

زینب دباغ افزود: مقرر شده تا دوچرخه سواران، مسیر حرم مطهر حضرت سبزقبا (ع) تا حرم ابا عبدالله الحسین (ع) را که قریب به 500 کیلومتر می باشد را رکاب بزنند. 

رئیس هیئت دوچرخه سواران دزفول در پایان اظهار کرد: این کاروان که جمعا 7 نفر می باشند با شعار حرم تا حرم، صبح روز دوشنبه ،14 شهریور ماه 1401، ساعت 5 صبح از مقابل حرم مطهر حضرت سبزقبا با دوچرخه به سمت کربلای معلی و به قصد زیارت حرم امام حسین (ع)  به مدت پنج روز رکابزنی و دو روز نیز به قصد زیارت در شهرهای نجف و کربلا که جمعا 7 روز می باشد را، رکاب بزنند.

لازم به ذکر است: این برنامه ی فرهنگی ویژه ی آقایان خواهد بود.

خبرنگار: مریم کاظم پور

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/101054/رکابزنی-از-حرم-تا-حرم-به-میزبانی-شهرستان-دزفول
بستن   چاپ