راه اندازی قطار ریل باس رایگان در مرز شلمچه
راه اندازی قطار ریل باس رایگان در مرز شلمچه
پنجشنبه 24 شهريور 1401 - 11:46:19
تسنیم

رئیس پلیس راهور استان خوزستان گفت: جهت تسهیل در جابه‌جایی زائران اربعین از مرز شلمچه تا خرمشهر قطار ریل باس رایگان پیش‌بینی و آماده ارائه خدمات است.

 

سرهنگ فرید کریم‌زاده، رئیس پلیس راهور استان خوزستان ضمن اشاره به تشریح اقدامات پلیس راهور و ارائه توصیه های لازم برای تردد زائران، اظهار کرد: تمهیدات ترافیکی لازم جهت بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.
وی افزود: همکاران ما به صورت شبانه روزی در طول محورها و نقاط حادثه خیز تامین امنیت ترافیکی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی را انجام می دهند.
سرهنگ کریم زاده تصریح کرد: هم اکنون در پایانه مرزی شلمچه اتوبوس‌های لازم جهت جابه‌جایی از مرز مهران تا مقصد زائران پیش‌بینی و آماده ارائه خدمات هستند.
وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم به منظور تسهیل در تردد و جلوگیری از مشکلات ترافیکی اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم تمام رانندگان، ساکنان و مجاوران از تردد غیرضروری در محور شلمچه –خرمشهر خودداری کنند.
رئیس پلیس راهور استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: از تمام رانندگان عزیز و زائران انتظار داریم تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، رانندگی قانون‌مندی داشته باشند و با برنامه‌ریزی برای سفر خود حتما با استراحت کافی به ازای هر دو ساعت رانندگی 15دقیقه استراحت کنند تاشاهد هیچ گونه حادثه تلخی برای رانندگان نباشیم. 


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/101669/راه-اندازی-قطار-ریل-باس-رایگان-در-مرز-شلمچه
بستن   چاپ