اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و افزایش دو برابر و نیم نیروی کار در دستور کار مدیرعامل شرکت حریر خوزستان
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و افزایش دو برابر و نیم نیروی کار در شرکت حریر خوزستان
شنبه 21 آبان 1401 - 18:56:18
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و افزایش دو برابر و نیم نیروی کار در دستور کار مدیرعامل بومی شرکت حریر خوزستان


مدیر عامل شرکت حریر خوزستان درنشست خبری امروز از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل تا پایان امسال و جذب و بکارگیری 200 نیرو جدید  به این شرکت درسال آینده خبر داد.


به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز شرکت حریر خوزستان امروز میزبان خبرنگاران شهرستان شوش بود و ضمن بازدید از محوطه کارگاهی نشست خبری نیز در سالن جلسات این شرکت باحضور مدیرعامل شرکت حریر خوزستان برگزار گردید.

جمال جزایری ضمن تشکر از پرسنل و کارگران این شرکت از رکورد تولید، افزایش بی سابقه سود این شرکت به مبلغ 9 میلیارد تومان در بازده زمانی 6 ماهه خبرداد.

اوگفت:شرکت حریر خوزستان در بازه زمانی 6 ماهه با 9 میلیارد تومان سود از زیان خارج شد و تولید تیشو سبک در شرکت حریر خوزستان کلید خورد که این اتفاقات ناشی از همدلی کارکنان و استفاده از ظرفیت های علمی و تجارب کارکنان و دانشگاهها و ظرفیت علمی کشور است.

اوادامه داد: فاز توسعه تولید خمیر بعنوان مواد اولیه با استفاده از آخال و باگاس میتواند چشم انداز روشن آینده این شرکت باشد و راه اندازی آن سبب افزایش جذب نیرو به میزان دوبرابر و نیم نسبت به آمار کنونی شرکت خواهدشد.

او درخصوص جذب و بکارگیری نیرو در 6 ماهه اخیر عنوان داشت: جذب نیرو بصورت روزمزد داشته ایم که تماما از استعداد و توانمندی نیروهای جوان بومی شهرستان بوده است.

اودرخصوص طرح طبقه بندی مشاغل و رفاهیات کارگران عنوان داشت: طرح طبقه بندی مشاغل از سالهای دور در این شرکت اجرا شده و اکنون نیاز به بررسی و بازنگری ساختار سازمانی دارد که تاپایان امسال این طرح بصورت کامل اجرا خواهد شد.

جمال جزایری در خصوص مسئولیت اجتماعی این شرکت گفت: برای اولین بار موکب در اربعین حسینی برگزار شد و کمک به مدارس و کمیته امداد امام خمینی (ره) وبهزیستی شهرستان شوش نیز صورت گرفت.


‍ خبرنگار: الهه منگری

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/102512/اجرای-طرح-طبقه-بندی-مشاغل-و-افزایش-دو-برابر-و-نیم-نیروی-کار-در-شرکت-حریر-خوزستان
بستن   چاپ