به مناسبت هفته ی پژوهش و فناوری؛
بازگشایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شمال خوزستان
شنبه 26 آذر 1401 - 15:53:35
صبح ملت نیوز
امروز شنبه 26 آذر ماه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک با حضور حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول و جمعی دیگر از مسولان  در دانشگاه صنعتی جندی شاپور افتتاح شد. 

معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه جندی‌شاپور دزفول در گفت وگو با خبرنگار صبح ملت گفت: در این نمایشگاه 16 موسسه، دانشگاه و مرکز پژوهشی به دستاوردهای پژوهشی خود پرداخته اند. از جمله دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، دانشگاه آزاد اسلامی دزفول، دانشگاه صنعتی جندی شاپور ، دانشگاه فرهنگیان شیخ مرتضی انصاری و خدیجه کبری ، مرکز تحقیقات صفی آباد ، شهرداری دزفول، دفتر امور جوانان امام جمعه دزفول، دانشگاه فرهنگیان اندیمشک و ...

ذاکر مشفق افزود: کیفیت نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته، خیلی بالا بوده است و ما شاهد محصولات فن آورانه ای هستیم که در حال حاضر در مقیاس انبوه به فروش می‌رسد؛ و عمده ی محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه شده، برند و مجوز دانش بنیان را دارند؛ و این  خود منجر به ایجاد اشتغال زایی و کار آفرینی قابل توجهی ‌در سطح منطقه شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه جندی‌شاپور دزفول در گفتگو با خبرنگار صبح ملت نیوز  اظهار کرد: در ایام کرونا به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی این نمایشگاه برگزار نشده است ؛ البته در سال گذشته، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی به صورت مجازی برگزار شد.

محمد ذاکر مشفق در پایان بیان کرد:  نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری شمال خوزستان از امروز 26 آذرماه تا 30 آذر ماه در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول دایر است و علاقمندان می توانند از ساعت 9 صبح لغایت 15 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

خبرنگار : مریم کاظم پور  

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/102893/بازگشایی-نمایشگاه-دستاوردهای-پژوهشی-شمال-خوزستان
بستن   چاپ