شهردار شهر حمزه دزفول:
جاده حمزه دزفول تبدیل به قتلگاه شده است؛ وقوع 55 فقره تصادف با 7 فوتی
پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 14:29:50
صبح ملت

شهردار شهر حمزه از توابع بخش سردشت دزفول گفت: 55 فقره تصادف از ابتدای امسال تاکنون در جاده حمزه دزفول اتفاق افتاده که این تصادف‌ها منجر به فوت هفت نفر شده است.


به گزارش صبح ملت به نقل از ایرنا، قاسم سزاری، شهردار شهر حمزه از توابع بخش سردشت دزفول تشریح کرد: طبق آمار کلانتری، 55 فقره تصادف در جاده شهر حمزه رخ داده که 15 فقره آن به قطع عضو و مجروح شدن منجر شده است‌.

وی با بیان اینکه این تصادف‌ها 40 فقره جرح و هفت فوتی به همراه داشته‌اند، گفت: طی 10 روز گذشته، پنج فقره تصادف در این جاده رخ داده که چهار نفر بر اثر این تصادف‌ها به کما رفتند و 12 خودرو از بین رفته است.

سزاری با اشاره به اعتراض اهالی شهر حمزه و شیرین آب به ایمن نبودن این جاده بیان کرد: اهالی منطقه در اعتراض به وضعیت جاده حدود یک ساعت جاده را بستند.

شهردار شهر حمزه دزفول گفت: برای رفع مشکلات این جاده باید به صورت جهادی عمل کرد و مردم نتیجه اقدامات را ببینند چراکه جاده حمزه به قتلگاه تبدیل شده است.

وی افزود: این جاده هیچ علائم رانندگی ندارد که باید برای نصب علائم جاده اقدام کرد؛ این جاده همچنین شانه ندارد که مقرر شده راهداری با همکاری شورا و شهرداری نسبت به نصب نیوجرسی در این جاده اقدام کند.


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/105335/جاده-حمزه-دزفول-تبدیل-به-قتلگاه-شده-است؛-وقوع-55-فقره-تصادف-با-7-فوتی
بستن   چاپ