پشت پرده استعفای نکونام ؛ پیشنهاد تیم ملی واقعیت دارد ؟
پشت پرده استعفای نکونام ؛ پیشنهاد تیم ملی واقعیت دارد ؟
چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 14:38:32
ایرنا
در حالی برخی دلیل استعفای سرمربی فولاد را پیشنهاد تیم ملی عنوان کرده‌اند که پس از جام‌‎جهانی هیچ مذاکره‌ای بین نکونام و فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است.

جواد نکونام در یک تصمیم غیرمنتظره و عجیب پس از صعود تاریخی فولاد به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در فاصله 72 ساعت تا بازی با الهلال از سرمربیگری تیم فولاد استعفا داد و امروز به تهران برگشت. باشگاه فولاد هم با انتشار یک بیانیه از موافقت با استعفای نکونام خبر داد تا پرونده این مربی به شکل غیرمنتظره‌ای در دوحه بسته شود.


نکونام دلیل جدایی‌اش را «شرایط سخت در یک ماه گذشته» عنوان کرده که باعث شده او با بیان اینکه«خودم، خانواده ام، شخصیتم و احترام برای بازیکنانم را از هر چیزی بیشتر دوست دارم» دیگر روی نیمکت فولاد ننشیند.در بیانیه امروز باشگاه فولاد پس از قبول استعفای نکونام هم « درخواست‌های غیر منطقی با هدف امتیازگیری» که با «مخالفت شدید هیئت‌مدیره» روبرو شده، دلیل کناره گیری این مربی اعلام شده است.


اگر چه از اختلاف نکونام و مدیریت جدید باشگاه فولاد نمی‌توان گذشت اما در روز گذشته شایعه شد که حضور نکونام در تیم ملی بی‌تاثیر در استعفای ناگهانی این مربی جوان نبوده است. به خصوص که پیش از جام‌جهانی هم از نکونام به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش نام برده شد و قرار بود به گفته تاج پس از پایان بازی‌های تیم ملی در قطر، نکونام با توجه به تجربه‌ای که به دست می آورد به عنوان سرمربی ایران هدایت تیم ملی را در جام ملت‌ها بر عهده بگیرد. البته این طرح رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به مخالفت شدید باشگاه فولاد و ماندن نکونام در این تیم منتفی شد.


حال با استعفای نکونام و بازگشت او به تهران در حالی شایعه حضور دوباره او روی نیمکت تیم ملی داغ شده است که شنیده می‌شود در دو ماه گذشته هیچ مذاکره جدیدی بین نکونام و فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است.


فدراسیون فوتبال کماکان در حال بررسی گزینه هاست و در برخلاف صحبت‌هایی که می‌شود در روزها و هفته‌های اخیر، تاج و نکونام صحبتی درباره تیم ملی نداشته‌اند و جدایی این مربی از فولاد تنها به دلیل بالا گرفتن اختلافاتش با مسئولان این تیم بوده است.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/105421/پشت-پرده-استعفای-نکونام-؛-پیشنهاد-تیم-ملی-واقعیت-دارد-؟
بستن   چاپ