عکاس خوزستانی در جمع عکاسان منتخب جهان
يکشنبه 18 تير 1402 - 09:40:59
صدا وسیما

عکاس خوزستانی در رویداد «برنامه توسعه دانشجویی کنون» در جمع 100 عکاس منتخب جهان قرار گرفت.

مدیار شجاعی‌فر، مدرس عکاسی و عکاس خوزستانی با یک طرح بلند مدت در مورد ریزگرد‌های خوزستان موفق به جلب نظر داوران رویداد بین المللی "برنامه توسعه دانشجویی کنون" شد و نامش در میان 100 عکاس منتخب جهان قرار گرفت. 

بر اساس این رویداد افراد منتخب فرصت دارند تا با یکی از بهترین ویرایشگر‌های جهان به صورت خصوصی و در 3 جلسه گفت‌وگوی آنلاین داشته باشند.

وی که پیش از این عکاس خبری بود و با رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی ایران فعالیت داشت، اکنون به گفته خودش عکاسی را به شکل آزاد دنبال می‌کند و علاوه بر تکیه بر تحقیق و پژوهش، بخش زیادی از زمان و تمرکز خود را برای آموزش نسل جدید و هنرجویان در موسسه فرهنگی هنری "باغچه" در اهواز گذاشته است.

رویداد "برنامه توسعه دانشجویی کنون" در سال 2023 با هدف کشف استعداد‌هایی از سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا برگزار شده است که در فرآیندی از سوی  ویرایشگر‌های مطرح دنیا از رسانه‌های جهان، 100 نفر از عکاسان و دانشجویان در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا انتخاب شدند تا فرصتی برای گفتگو با کارشناسان برجسته، شرکت در رویداد‌های کلیدی صنعت و ارزیابی حرفه‌ای کارشان داشته باشند.

مدیار شجاعی فر متولد دی ماه سال 1364 در خوزستان است و در بسیاری از مسابقه‌ها و رویداد‌های رقابتی در نقش دبیر و یا داور بخش عکس حضور داشته و در فعالیت‌های هنری و حرفه‌ای خود به موفقیت‌های متعددی دست یافته است.

این عکاس خوزستانی همچنین در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی در سا‌های فعالیتش آثار عکاسی خود را به نمایش درآورده است.


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/109879/عکاس-خوزستانی-در-جمع-عکاسان-منتخب-جهان
بستن   چاپ