برنامه جذاب رئال بدون وینیسیوس: کم نمی‌آوریم
چهارشنبه 8 شهريور 1402 - 11:16:53
وینیسیوس جونیور هم در همین ابتدای فصل به فهرست مصدومان رئال مادرید اضافه شد تا در کنار تیبو کورتوا و ادر میلیتائو مشغول طی کردن روند درمانش باشد. 

هرچند مصدومیت این بازیکن به اندازه آن دو نفر جدی نیست و تنها شش هفته از میادین دور خواهد بود اما غیبتش در چندین بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان باعث شده که آنچلوتی چاره‌ای جز پیدا کردن سیستم و ساختاری که بتواند جای خالی این ستاره را در رئال پوشش دهد ندارد. 

جدایی کریم بنزما باعث شد که این ستاره برزیلی به نقش اول خط حمله رئال تبدیل شود و حالا غیبت او تمامی برنامه‌های این تیم را برای چند بازی پیش رو تغییر خواهد داد. 


الچیرینگیتو مدعی شده که آنچلوتی در حال آماده کردن هرمی در خط حمله برای پر کردن جای وینیسیوس است و از نظرش این روش بهترین راه حل برای رسیدن به دروازه حریفان و باز کردن آن است. 

رئال مادرید در دیدارهای پیش رو با سیستم 1-2-3-4 بازی خواهد کرد و قرار است خوسلو در راس خط حمله این تیم قرار داشته باشد. جود بلینگام و رودریگو هم پشت سر او قرار خواهند گرفت تا حمایت کافی از این بازیکن را به انجام برسانند. 

آنچلوتی امیدوار است که با انجام این تغییرات بتواند همچنان روند گلزنی تیمش را در دیدارهای پیش رو حفظ کند و شرایط را تا زمان برگشت وینیسیوس به میادین به بهترین شکل پیش ببرد.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/113373/برنامه-جذاب-رئال-بدون-وینیسیوس-کم-نمی‌آوریم
بستن   چاپ