الکلاسیکو
خطر بزرگ: رئال فقط نگران این ستاره بارساست!
شنبه 6 آبان 1402 - 10:32:54
 بارسلونا عصر امروز در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش باید روبروی رئال مادرید به میدان برود. 

دو تیم در صدر جدول تنها یک امتیاز اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده که حساسیت این بازی و اهمیت و ارزش کسب سه امتیاز این دیدار بیش از پیش برای آنها افزایش پیدا کند تا شاهد یکی از جذاب‌ترین ال‌کلاسیکوها باشیم. 

بازیکنان مصدوم بارسلونا که حضورشان در این دیدار در هاله‌ای از ابهام بود در فهرست این تیم قرار گرفته‌اند و تنها فرانکی دی‌یونگ به این بازی نرسید اما این موضوع باعث نگرانی کادر فنی رئال مادرید نشده است چون پیش از این برای آن آماده بودند. هرچند گفته می‌شود که شاید بازیکنانی مانند لواندوفسکی و کنده نتوانند دقایق زیادی را در این دیدار در میدان حضور داشته باشند.


حتی درخشش ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو هم باعث هراس بازیکنان رئال و آنچلوتی نشده اما مارکا مدعی شده است که ترس اصلی آنها از بازی خوب لوپز در چند دیدار اخیر در ترکیب بارسلوناست که به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است. 

آنها معتقد هستند که فرمین لوپز در حال حاضر آماده‌ترین و بهترین بازیکن بارسلونا است و نگرانی از عملکرد خوب او در بازی امروز در زمین بیشتر از هر بازیکن دیگری در بین بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید دیده می‌شود. 

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/114562/خطر-بزرگ-رئال-فقط-نگران-این-ستاره-بارساست
بستن   چاپ