نشریه سوئیسی لوتان: کارشناسان هشدار می دهند که تیک تاک، سمی برای کودکان است
نشریه سوئیسی لوتان: کارشناسان هشدار می دهند که تیک تاک، سمی برای کودکان است
دوشنبه 22 آبان 1402 - 10:30:50
صبح ملت
به گزارش سرویس بین الملل صبح ملت به نقل از نشریه فرانسه زبان لوتان سوییس: کارشناسان هشدار می دهند که  اپلیکیشن تیک تاک، سمی برای کودکان است. این شبکه اجتماعی بار دیگر مورد انتقاد عفو بین الملل قرار گرفت و آن را به سوق دادن خردسالان به سمت محتوای خطرناک متهم کرد. هم زمان، اتحادیه اروپا تحقیقاتی را در مورد اقدامات انجام شده توسط این برنامه چینی برای محافظت از کودکان آغاز کرد. 
TikTok در سال 2017 منتشر شد و از همان ابتدا مورد علاقه بسیاری از نوجوانان قرار گرفت. این برنامه بیش تر برای پر کردن اوقات فراغت استفاده می شود و بیش ترین کاربرد آن، انتشار محتوای ویدئویی طنز، احساسی و مباحث فراگیر شده (Trend) است.
50 درصد کاربران تیک تاک افراد زیر 34 سال می باشند. جذابیت شبکه اجتماعی تیک تاک، برای این رده سنی، بیش تر به دلیل وجود ویدئوهای کوتاه همراه با فضای شاد و طنز است؛ به گونه ای که به طور میانگین کاربران این اپلیکیشن 52 دقیقه از وقت خود را روزانه در تیک تاک می گذرانند.
تیک تاک در نظر جامعه جهانی، بیش تر به عنوان یک شبکه اجتماعی منفی و مضر شناخته شده است و اکثر والدین از اینکه فرزندشان وقتش را، پای این برنامه بگذراند نگرانند. / انتهای پیام

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/114839/نشریه-سوئیسی-لوتان-کارشناسان-هشدار-می-دهند-که-تیک-تاک،-سمی-برای-کودکان-است
بستن   چاپ