پاکدامن: برای کسب سهمیه تیمی تمام تلاشم را انجام می‌دهم
انتظارات به حق را برآورده می‌کنم
سه شنبه 23 آبان 1402 - 14:28:17
از عملکرد خودم در بخش انفرادی و تیمی ناراضی هستم. باید بیشتر به تیم کمک کنم و این موضوع را هم به خوبی می‌دانم اما بعد از بازی‌های آسیایی هنوز ناراحتی اتفاقاتی که افتاد با من بود و ریکاوری ذهنی نداشتم. اگر دست خودم بود دیرتر به مسابقات می‌رفتم تا از لحاظ ذهنی آماده شوم.

وی در ادامه افزود: این یک سوء تفاهم است اگر گمان شود چون سهمیه انفرادی من نهایی شده به فکر سهمیه تیمی نیستم اگر عنوان کردم که سهمیه المپیک پاریس در بخش انفرادی برای من قطعی است به این دلیل است که شرکتی که اسپانسر من است درخواست داشت تا این موضوع به خاطر حمایت‌های مالی رسماً اعلام شود.

کاپیتان تیم ملی سابر کشورمان گفت: من بارها گفتم تمرکزم از ابتدا تا آخر روی کسب سهمیه تیم در بازی‌ها است و این موضوع مشخص است و مطمئن باشید در 3 جام جهانی بعد بیشتر به تیم کمک خواهم کرد و انتظاراتی که به حق از من وجود دارد را برآورده می‌کنم.

پاکدامن عنوان کرد: آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام و همه مربیان و تیم‌ها وقتی خوب نباشم در مورد عملکردم از من می‌پرسند. برای آبروی خودم هم که باشد بازی خوبی ارائه می‌دهم که در شأن نام من باشد. از 4 سال پیش در بحث کسب سهمیه المپیک توکیو و همین طور در المپیک بهترین‌ بازی‌ها را برای تیم ملی انجام دادم و مطمئن باشیم همچنان این روند را ادامه خواهم داد.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/114876/انتظارات-به-حق-را-برآورده-می‌کنم
بستن   چاپ