جاده گتوند قتلگاه مردم
جاده گتوند قتلگاه مردم
يکشنبه 28 آبان 1402 - 18:24:28
جاده گتوند قتلگاه مردم
وعده ها و کلندهای نمایشی سرابی بیش نبود.

به  گزارش خبرنگار  صبح مل نیوز،ظهر روز یکشنبه 28 آبان 1402 در پی تصادف  یک دستگاه پراید با تیبا محور جنت مکان به سه راهی گتوند-دزفول-شوشتر یک نفر جان باخت.

رئیس اورژانس جاده گتوند: براثر تصادف دو خودروی سواری با یکدیگر  که چهار نفر مصدوم  از جمله دو خانم  و دو مرد که در برگشت از محل کار خود بودند یک تن نیز جان  سپرد.

عیسی بشیری افزود: ظهر ام روز پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس جاده ای شهرستان گتوند  از حادثه تصادف و  برخورد دو خودروی سواری پراید را سواری تیبا در مسیر جاده اصلی ورودی شهرستان گتوند بلافاصله آمبولانس های اورژانس جاده ای به جهت درمان اولیه و انتقال مجروحین به بیمارستان های شوشتر و گتوند اعزام شدند.

بشیری بیان داشت: همزمان با این تصادف،حادثه ای دیگر رخ داد و یک دستگاه تیبا در جاده ورودی شهر گتوند سه راهی سله چین منحرف و در کانال زهکش سقوط کرد و دو مصدوم برجای گذاشت و با حضور تیم اعزامی اورژانس جاده ای گتوند، مصدومان سرپایی مداوا شدند.


اما فصل دوم مطلب
گتوند شهر رهاشده ای که
خوابگاه برخی مسئولین است تا شکوفایی خدمت به مردم
متاسفانه جاده سه راهی شهرک پنجم تا ورودی میدان الغدیر شهر گتوند باتوجه به افزایش تعداد خودرو بصورت روزانه پرترددترین جاده ای ست که هیچ گونه علائم بازدارنده- روشنایی-خط کشی ندارد.
در این جاده که کمتر از هفت کیلومتر می باشد دو پیچ خطرناک برای خودروهای عبوری ناشناس به جاده بسیار خطرآفرین است که نیاز به اصلاحیه دارد و متاسفانه رها شده است.

در مبحث پایانی شهرستان گتوند در مجموع با وجود شهرهای آغماری ترکالکی-سماله-صالحشهر-جنت مکان  هیچکدام مشاور ترافیکی نداشته و مسئله تردد و جاده که از اصلی ترین موارد خدمات اجتماعی ست بخاطر بیسوادی یا بی تفاوتی آقایان مسئولین مورد بی توجهی محض قرار گرفته است.
ــــــــــــــــــــ
✍️رضاحسین زاده ترکالکی

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/114963/جاده-گتوند-قتلگاه-مردم
بستن   چاپ