جوابیه شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان درباره قطع درختان کوی سوم شعبان دزفول
جوابیه شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان درباره قطع درختان کوی سوم شعبان دزفول
شنبه 2 اسفند 1399 - 12:13:16
صبح ملت نیوز
لینک  خبر  قبلی  


🔸احتراماً نظر به درج خبری تحت عنوان"هیچ گونه مجوزی برای قطع  درختان در کوی سوم شعبان دزفول صادر نشده است" در آن رسانه خبری در تاریخ ٢6بهمن ماه سال جاری خواهشمند است وفق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه اقدام گردد: 

🔹درختان هرس شده اشاره شده در گزارش، مربوط به محدوده ای از جنگل کوی سوم شعبان دزفول بوده که در تیرماه سال جاری طعمه حریق شده بود و به لحاظ شرایط فنی به منظور جوان سازی و احیا مجدد این درختان و نیز زیباسازی جنگل، اقدام به هرس بخش های سوخته و خشکیده این  درختان شده است.
🔹در این راستا مجوز لازم نیز در  مورخه  ٩٩/٩/١٠  طی نامه شماره نامه   55٠٠/4١5٣ از اداره منابع طبیعی دزفول اخذ گردیده ونماینده  آن  اداره از  محل  درختان خشکیده در  اثر آتش سوزی  بازدید  نموده و  هماهنگی لازم  جهت برش و حمل  چوب  این درختان صورت پذیرفته است.
🔹ضمناً با  بازدید  میدانی از  محدوده مورد اشاره و  بررسی وضعیت موجود درختان و مقایسه  آن با  تصاویر و مستندات قبل از هرس  مشخص می شود  اصولا  تعداد درختان هرس شده اندک بوده که  هنوز  تعدادی  از این نمونه درختانی که در اثر آتش سوزی آسیب دیده اند در آن قسمت از جنگل موجود و باقی می باشند که هرس آنها از نظر فنی و هم به لحاظ زیبا سازی منظر، ضروری می باشد.
 🔹یاد آور می شود در هفته بسیج امسال قریب به 6٠٠ اصله درخت  به منظور  احیای  این  قسمت از جنگل که طعمه حریق شده بود غرس شده است.

✍️روابط عمومی
شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/59483/جوابیه-شرکت-بهره-برداری-از-شبکه-های-آبیاری-شمال-خوزستان-درباره-قطع-درختان-کوی-سوم-شعبان-دزفول
بستن   چاپ