رادیو شوش منتشرشد
رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان شوش منتشرشد
جمعه 8 اسفند 1399 - 11:20:29
صبح ملت نیوز

رادیو شوش منتشرشد

رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان شوش منتشرشد 
با مروری بر مهم  ترین  اخبار شهرستان شوش با صدای  صوفیاحاجی پور و سعید فرخی  فر منتشرشد 

استاندار خوزستان:
مدیریت ارشد خوزستان مخالف دولتی شدن شرکت هفت تپه است
قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به پیگیری‌های چند روز اخیر برای رفع موانع موجود در مسیر ادامه فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه گفت: مدیریت ارشد استان خوزستان موافق دولتی شدن هیچ کارخانه‌ای نیست و امیدواریم حکم دستگاه قضایی درباره این شرکت عادلانه و به نفع تولید باشد.

محدودیت های جدید ستاد مبارزه با ویروس کرونا تشریح شد
فرماندار و رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان شوش، محدویت های جدید این ستاد را تشریح کرد و گفت: با توجه به آخرین وضعیت شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا و هماهنگی های صورت گرفته، محدودیت هایی در گروه های شغلی 3 و 4 اِعمال و این تعطیلی و محدودیت ها تا اطلاع ثانوی اجرا خواهند شد.

دکتر عدنان غزی در ادامه خاطر نشان کرد: ایجاد این محدودیت ها در سطح شهرستان می باشد و در صورت عدم رعایت، با افراد متخلف برخورد قاطع و بدون مماشات خواهد شد.

43 ماینر استخراج بیت کوین در شوش کشف شد*

به گزارش نشریه صداى شوش؛ یک منبع آگاه از شناسایی و کشف 43 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان شوش خبر داد.
این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود با اشاره به کشف و ضبط ماینرهای استخراج بیت کوین اظهار داشت: طی بازرسی‌ صورت گرفته 43 ماینر استخراج پول مجازی بیت کوین در شهرستان شوش کشف و ضبط شد و به مراجع قضایی ارجاع شد. 

دستپخت جهادگران، راهی بیمارستان‌های کرونایی
جهادگران شهرستان شوش دانیال 2 هزار و 700 پرس آش فراسودمند را طبخ و میان بیماران مبتلا به کرونا در استان توزیع کردند
مسئول بسیج سازندگی ناحیه شوش دانیال (ع) گفت :  گروه جهادی علی یاوران این شهرستان ، با هدف انجام خدمتی مومنانه برای کمک به بیماران به ویژه بیماران کرونایی ، با تهیه مواد اولیه آ ، اقدام به پخت 2 هزار و 700 پرس آش فراسودمند کردند.

دستگیری شکارچی غیرمجاز در پارک ملی کرخه
به گزارش شوش24 رییس اداره پارک ملی کرخه گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی اراضی کشاورزی غرب کرخه در حوزه بخش شاوور در محل حاضر و یک دستگاه خودروی پراید در حال شکار پرندگان مشاهده و متوقف کردند. محمد الوندی افزود: پس از بازرسی از داخل آن یک قبضه سلاح شکاری 5 تیر بدون مجوز و لاشه یک قطعه پرنده خوتکا کشف و ضبط و متهم با دستور قضایی بازداشت شد
دروازه ‌شوش مرمت می‌شود
مدیر پایگاه میراث ‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه از آغاز عملیات مرمت و حفاظت دروازه موسوم به دروازه شوش در حصار دوم میراث جهانی چغازنبیل خبر داد.
عاطفه رشنوئی اظهار کرد: دروازه ‌شوش در جبهه جنوب‌ غربی حصار میانی شهر دورانتاش قرار دارد که با توجه به ماهیت خشتی و گلی و به دلیل بارندگی‌های فصلی دچار فرسایش و ریزش اندود بدنه شده بود.
پیش آگاهی  وضعیت جوی هفته آینده شهرستان شوش از جمعه 8 بهمن تا پنجشنبه 14 بهمن ماه 1399
پدیده غالب روز جمعه مه صبحگاهی و افزایش چند درجه ای دما خواهد بود از روز شنبه تا پایان هفته ما در شهرستان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/59951/رادیو-خبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-شوش-منتشرشد
بستن   چاپ