میدان دادن به متخصصان داخلی توسعه صنعت نفت را در پی دارد
با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا صورت گرفت:قرارداد ساخت تجهیزات جمع‌آوری گازهای مشعل امضا شد
دوشنبه 16 فروردين 1400 - 22:56:20
روابط عمومی دفتر نماینده

با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا صورت گرفت:قرارداد ساخت تجهیزات جمع‌آوری گازهای مشعل امضا شد

میدان دادن به متخصصان داخلی توسعه صنعت نفت را در پی دارد
یک آرزوی دیرینه در کشور که سال‌هاست مورد تأکید مقام معظم رهبری و شهروندان خوزستانی بوده، پایان خام‌فروشی است
وزیر نفت خبر داد:سوختن گازهای مشعل تا پایان 1400 به حداقل می‌رسد


به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز ؛ مراسم قرارداد ساخت، نصب و راه‌اندازی 24 دستگاه کمپرسور سانتریفیوژ گریز به ارزش 75 میلیون یورو و قرارداد جمع‌آوری گازهای همراه نفت منطقه رگ‌سفید به ارزش 90 میلیون یورو با حضوردکتر علیرضا ورناصری امضا شد. 


دکتر علیرضا ورناصری در آیین امضای قراردادهای ساخت 24 دستگاه کمپرسور سانتریفیوژ با سازندگان داخلی و قرارداد جمع‌آوری گازهای همراه، گفت: یک آرزوی دیرینه در کشور که سال‌هاست مورد تأکید مقام معظم رهبری و شهروندان خوزستانی بوده، پایان خام‌فروشی است

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بعنوان نماینده شهری که اولین تولید کننده نفت و گاز در خاورمیانه است باید کاری کنیم برای مخازن نفت و گاز که تا کنون بصورت طبیعی در حال بهره برداری بوده اند و از امروزحرکت جدیدی برای این صنعت شاهد باشیم. 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: مسجدسلیمان که محل استخراج نفت است و باید فکری به حال آینده این شهرکنیم و این دغدغه را برطرف کنیم. 

دکتر ورناصری بیان کرد:نگاه به بیرون نمی‌تواند ما را به نقطه مورد نظر برساند. متخصصان خوبی داریم، باید میدان را در حوزه نفت و گاز به خودی‌ها داد تا ثروت ملی ما چند برابر شود.

شایان به ذکر است بعد از این آیین،جلسه ی دکتر علیرضا ورناصری با وزیر نفت برگزار شد که بیژن نامدار زنگنه دستورات لازم و تمهیدات موردنظر را جهت توسعه میدان های نفتی در مسجدسلیمان به مجموعه وزارت نفت صادر کرد.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/64697/با-حضور-نماینده-مردم-مسجدسلیمان،لالی،هفتکل-و-اندیکا-صورت-گرفتقرارداد-ساخت-تجهیزات-جمع‌آوری-گازهای-م
بستن   چاپ