مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان
مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 16:46:51
صبح ملت نیوز
مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان

در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات خوزستان  از نفرات برتر چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان تقدیر شد. 

به گزارش خبر نگار صبح ملت نیوز ؛محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  با تشکر از همه کسانی که آثار خود رابه جشنواره چهارم ارسال کردند، عنوان کرد:  توجه به موضوع  کیفیت تولیدات و محتوای خبری و تولیدی اهمیت زیادی دارد و  از حضور فعال خبرنگاران در چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان و به ویژه خبرنگارانی که نفرات برتر شدند تقدیر می کنیم.

جوروند افزود: خبرنگاران در شرایط کرونا خیلی تلاش می کنند و ما دغدغه مند این عزیزان هستیم و می‌خواهیم که مراقب سلامت خود باشند.

وی با تاکید  بر اینکه استان خوزستان مشکلات زیادی دارد و درکنار آن اتفاقات و خبرهای خوب هم میتواند داشته باشد اظهار داشت:  از خبرنگاران خواهانیم در این زمینه هم خبرها و موضوعاتی مثبت و امید آفرین را تهیه کنند، به طور مثال پیروزی مقتدرانه تیم فولاد خوزستان در مقابل العین و موضوعات دیگر.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: خبرنگاران تاثیرگذارترین در انتخابات هستند و ان شالله با همیاری اصحاب رسانه این مهم  هم به خوبی محقق شود.

رقابت تنگاتنگ بین رسانه ها در چهارمین جشنواره 

افشار پرویزی بابادی، مدیر خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به کیفیت آثار ارسالی به جشنواره چهارم و رقابت تنگاتنگ برای انتخاب برترین ها عنوان کرد: این باعث افتخار ماست که رسانه های خوزستان فعال و خوش قلم هستند و این جشنواره چهارم باعث شناخت هرچه بیشتر این عزیزان شد.


وی افزود:  برای سال جدید با مکاتبه ای که با ارشاد استان داشتیم شهرستان ها را فعال خواهیم کرد و با برگزاری نشست های خبری و دعوت خبرنگاران و اصحاب رسانه شناسایی و پیگیری مشکلات آن ها را انجام خواهیم داد.

پرویزی بابادی به تعامل بین چاپخانه های استان با صاحبان نشریات و روزنامه های خوزستان اشاره کرد و گفت: طی صحبت های که بین صاحبان جراید و نشریات چاپی خوزستان با مسئولان چاپخانه های استان صورت گرفت تلاش داریم تا دغدغه های دوستان رسانه ای در بحث هزینه ها  کم شود.

او از حضور و استقبال خوب  اصحاب رسانه در کنار مجمع نمایندگان خوزستان برای پیگیری مشکلات و مسائل استان گفت.
پرویزی بابادی به پویش خبر_ خوب اشاره کرد و گفت: این موضوع را به صورت فصلی خواهیم داشت و از خبرنگاران هم دعوت می کنیم تا در این امر حضور داشته باشند و هدایایی هم برای این عزیزان در نظر گرفته می شود.
وی با تقدیر از اداره کل ارشاد استان خوزستان اظهار کرد: از ارشاد استان برای همکاری و برگزاری این جشنواره سپاس گزاریم وخواستار پیگیری و همیاری با خانه مطبوعات خوزستان  برای نامه های ارسالی  به دفتر معاون رییس جمهور و برگزاری دوره های بعدی و جشنواره های دیگر برای فعال شدن و حضور هرچه بیشتر اصحاب رسانه خوزستان هستیم.

شایان ذکر است چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان با شرکت 322 اثر از اصحاب رسانه استان برگزار شد که در پایان 27 نفر در 9 بخش حایز رتبه های برتر اول تا سوم شدند و در این مراسم از این برگزیدگان با اهدا لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.
در ضمن نفر  اول در بخش  سرمقاله  ویادادشت سرکار خانم ندا سعادت  از  صبح ملت  نیوز  بودند  که به این بانو فرهیخته نیز  تبریک  عرض  می نماییم  

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/65125/مراسم-تقدیر-از-برگزیدگان-چهارمین-جشنواره-مطبوعات-و-رسانه-های-خوزستان
بستن   چاپ