رادیو خبری استان خوزستان منتشرشد
رادیو خبری استان خوزستان منتشرشد
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 12:31:27
صبح ملت نیوز
دوم اردیبهشت،زاد روز زنده یاد قیصر امین پور شاعر متعهد ایران زمین گرامی باد .
با سلام و روز به خیر خدمت شما شنوندگان عزیز رادیو صبح ملت ویژه ی استان خوزستان.
من سعید فرخی به همراه همکارم خانم کاهکش ،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان، توجه شما را به اهم اخبار استان در هفته ای که گذشت،جلب می کنم.

1/
اجازه فروش سهام به هیچکدام از شرکت‌های فولادی خوزستان را نمی‌دهیم.

سید کریم حسینی عضو مجمع نمایندگان استان در واکنش به احتمال فروش سهام فولاد اکسین اظهار کرد: شنیده‌هایی مبنی بر تلاش برای خرید سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان از سوی برخی شرکت‌های بزرگ فولادی خارج از استان به گوش رسیده و عده‌ای نیز این مساله را به ما اطلاع داده‌اند اما ما به دنبال مستندات در این خصوص هستیم.




2/راه‌اندازی سرویس پست ویژه باجه‌ای ارسال به هشت استان مهم کشور به ویژه تهران در خوزستان


مدیرکل پست خوزستان از راه‌اندازی سرویس پست ویژه باجه‌ای در خوزستان خبر داد و گفت: این سرویس ویژه، پاسخگوی درخواست ارسال و دریافت سریع مرسولات مشتریان است.

3/رژه خدمت نیروهای مسلح در اهواز
رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران هر سال در سطح استان خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت خودرویی  برگزار شد.
4/
تکمیل تخت‌های بیمارستانی شهرهای خوزستان

دکتر فرهاد سلطانی معاون درمان علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌های پذیرای کرونا در خوزستان گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان‌ها تکمیل شده است و تعداد بیماران در شهرهای مسجدسلیمان، ایذه، شوش و اندیمشک زیاد است.


5/
الحاق دانشگاه‌ها به معنی حذف یا تعطیلی مجموعه دانشگاهی نیست

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه هدف از اجرای طرح الحاق دانشگاه‌ها، حذف یا تعطیل کردن مجموعه دانشگاهی نیست بلکه هدف اصلی ارتقای کیفی است، گفت: اجرای این طرح در راستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقشه جامع علمی کشور و سند دانشگاه اسلامی است.

6/رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز،از تمایل فروش  مرغ منجمد از سوی فروشندگان سایر استانها به خوزستان خبر داد .


رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز با اشاره به تمایل فروشندگان مرغ منجمد از استان‌های دیگر برای فروش مرغ به خوزستان، گفت: با توجه به درخواست فروشندگان مرغ در استان‌های دیگر، امیدواریم تا هفته آینده وضعیت بازار مرغ بهتر شود و حرارت این بازار فروکش کند.

7/پایگاه چهارم شکاری دزفول 2 هزار بسته بهداشتی توزیع کرد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش گفت: این پایگاه به مناسبت روز ارتش 2 هزار بسته بهداشتی بین شهروندان توزیع کرد.


8/گره‌گشایی حقوقی از اصحاب رسانه با امضای تفاهم‌نامه حقوقی بین دو سازمان بسیج رسانه و بسیج حقوقدانان خوزستان

روز پنجشنبه با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان و مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان‌های بسیج رسانه و بسیج حقوقدانان خوزستان امضا شد. 

9/
پیش بینی شرایط جوی هفته آینده استان خوزستان 
هفته آینده جو استان آرام و آسمان گاهی با لکه های ابر خواهد بود روند افزایش دما ادامه خواهد داشت و دمای 40 تا 42 درجه اتفاق خواهد افتاد.

در پایان با آرزوی سلامتی برای همه شما همراهان گرامی از شما میخواهیم تا  این روزها بیشتر مراقب خود باشید.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/67196/رادیو-خبری-استان-خوزستان-منتشرشد
بستن   چاپ