بوسه شهردار شوش بر دستان کارگر نمونه
بوسه شهردار شوش بر دستان کارگر نمونه
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 13:43:41
ایسنا

 🔰 بوسه شهردار شوش بر دستان کارگر نمونه

🔰 رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر عملکرد فضای سبز شهری را مثبت ارزیابی کرد

🔹 تعدادی از کارگران نمونه واحد فضای سبز از سوی شهردار و پیمانکار مربوطه مورد تشویق قرار گرفتند.

🔷🔸به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز ،  صبح امروز تعدادی از کارگران نمونه واحد فضای سبز شهرداری با حضور سید عبدالحسین حسینی شهردار، محمد میاحی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، عبدالحسین شرفی معاون خدمات شهری شهرداری و مهندس کایدگپ پیمانکار فضای سبز شهری مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند.

🔷🔸سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش ضمن بوسیدن دست یکی از کارگران نمونه با اشاره به اینکه این کارگران فارغ از انجام کار با نگاه معیشتی، با دلسوزی و احساس مسئولیت کار را انجام می‌دهند ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را نشات گرفته از حس مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی عنوان کرد.

🔷🔸 وی افزود: نشاط، طراوت و زیبایی شهر مرهون زحمات شماست زحمات تمامی کارگران تلاشگر و شریف برای آبادانی و حفظ زیبای فضای سبز شهری قابل ستایش است که این خدمات ارزنده جای تقدیر دارد.

🔷🔸شهردار شوش با اشاره به مشکلات فراوان اقتصادی که  همه شهرداری‌ها با آن درگیر هستند، افزود:  بسیاری از شهرداری‌ها با حقوق عقب‌افتاده پرسنل خود دست به گریبان هستند، این شهرداری با برنامه‌ریزی، صرفه‌جویی و برقراری انضباط مالی توانسته حقوق کارگران در بخش های مختلف را پرداخت نماید.

🔷🔸وی از کارگران خواست با انگیزه‌ای مضاعف نسبت به خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان تلاش کنند و خاطر نشان کرد: هدف و غایت همه مجموعه شهرداری که مانند زنجیر در بخش های مختلف خدماتی و اداری پیوسته هستند  جلب رضایت کامل شهروندان است.

🔷🔸محمد میاحی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر  در ادامه عملکرد فضای سبز شهری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تشویق کارگران نمونه در واحد فضای سبز اقدامی موثر در جهت بالابردن روحیه و انگیزه کارگران است که با هدف رونق بخشی فضای سبز شهری در سایه ظرفیت های موجود و توانمندی مجموعه فضای سبز دنبال می شود.

🔷🔸وی ضمن عرض خداقوت به کارگران همت پرسنل واحد فضای سبز در جهت ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایتمندی شهروندان را دمیدن روح در کالبد فضای سبز توصیف کرد و افزود: باید اذعان کرد واحد فضای سبز در این دوره کارنامه مثبتی را در رشد و توسعه فضای سبز رقم زده و موجبات ارتقا سطح مناسبی از رضایتمندی شهروندان را بوجود آورده است که جا دارد از همت پرسنل خدوم این واحد قدردانی شود.

🔷🔸محمد میاحی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز از 13 به 13/7 متر مربع خاطر نشان کرد: به همت شهردار، برنامه ریزی معاون خدمات شهری، تلاش مجموعه فضای سبز و یاری شهروندان در نگهداشت حدود 75 هکتار فضای سبز شهری اقدام چشمگیری صورت گرفته است.

🔷🔸وی با بیان اینکه کاشت بیش از 30 هزار گلدان گل در میادین و بلوارهای شهر موجب ایجاد زیبایی در کالبد شهری شده است ابراز امیدواری کرد با ارتقا و توسعه بیش از پیش بوستان ها، پارک های محله ای و فضاهای سبز شهری باعث افزایش روحیه امید و آرامش بخشی به شهروندان شده و در سایه سرسبزی بیش از پیش به سوی آبادانی شهر گام برداریم.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/68284/بوسه-شهردار-شوش-بر-دستان-کارگر-نمونه
بستن   چاپ