رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد
رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد
جمعه 17 ارديبهشت 1400 - 04:15:21
صبح ملت نیوز
با سلام و آرزوی قبولی طاعات شما همراهان گرامی، من سعید فرخی فر  به همراه همکارم خانم زهرا عزتی فر با بخش خبری رادیو صبح ملت ویژه شهرستان دزفول در خدمت شما هستیم.

1/هشت رشته جدید به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: پس از پیگیری و رایزنی‌های فراوان، هشت رشته جدید به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه شد که پس از هماهنگی و اقدامات لازم دانشجویان پذیرش خواهند شد.

2/فراخوان جشنواره نخستین جایزه ادبی سفیر عشق منتشر شد.

دبیر این جشنواره  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نخستین جایزه ادبی سفیر عشق با محوریت هنرمند شهید مدافع حرم سید مجتبی ابوالقاسمی در گستره ملی در 2 بخش شعر و متون ادبی برگزار می شود. 
محمد یاقدوس افزود: بخش شعر این جشنواره  شامل آزاد و کالسیک و بخش متون ادبی شامل داستان کوتاه و داستانک مینیمال و بخش ویژه زمانه و زندگی شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی است.

3/روند شیوع کرونا در دزفول کاهشی اما شرایط همچنان بحرانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: روند شیوع کرونا در روزهای اخیر در شهرستان دزفول کاهش یافته ولی همچنان وضعیت بحرانی است.

4/دزفول قطب خیرین مدرسه ساز کشور است.

علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول گفت: دزفول قطب خیرین مدرسه ساز کشور است و 10 طرح با 70 کلاس درس در این شهرستان آماده بهره برداری است. 
وی منابع دولتی را محدود و ایجاد طرح‌های جدید را ممنوع دانست و افزود: با این وجود تلاش های زیادی انجام شد و با تزریق 250 میلیارد ریال، طرح‌های دزفول آماده بهره برداری شدند.

5/توسعه شبکه دیتا در مرکز فردوسی دزفول.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای منصوبه تلفن ثابت مرکز فردوسی شهرستان دزفول با افزایش ظرفیت ارایه اینترنت خانگی در کافوی 24 این مرکز، توسعه و ارتقا یافت.


6/دزفولی ها یک قدم به لیگ برتر فوتسال کشور نزدیک تر شدند.

به گزارش صبح ملت نیوز؛از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم فوتسال تبار باطری دزفول در کلاردشت میهمان تیم فوتسال زندی بتن این شهر بود که با نتیجه ی یک بر صفر متحمل اولین شکست خود در آخرین بازی مرحله ی گروهی شد.

اما شاگردان مجید بوستانی با ‌وجود این شکست توانستند با  20امتیاز بعنوان تیم اول گروه خود به مرحله ی بعدی صعود کنند و یک قدم به لیگ برتری شدن نزدیکتر شوند.

7/پیش بینی شرایط جوی هفته آینده شهرستان دزفول:

طی هفته آینده آسمان صاف گاهی همراه با لکه های ابر خواهد بود و از اواسط هفته افزایش چند درجه ای دما را شاهد خواهیم بود.


سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.
روز و روزگار بر شما خوش.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/68354/رادیو-خبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشر-شد
بستن   چاپ