فرماندار امیدیه : تعامل و همدلی سرلوحه کار شورای اسلامی شهروروستاها جدید قرار گیرد
فرماندار امیدیه : تعامل و همدلی سرلوحه کار شورای اسلامی شهروروستاها جدید قرار گیرد
سه شنبه 29 تير 1400 - 15:09:36
صبح ملت نیوز
*فرماندار امیدیه : تعامل و همدلی سرلوحه کار شورای اسلامی شهروروستاها جدید قرار گیرد*

به گزارش خبرنگار صبح ملت از شهرستان امیدیه درجلسه معارفه و هم اندیشی شوراهای اسلامی دوره ششم شهرهای امیدیه ، میانکوه و جایزان به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد
 سید مهران رفیعی فرماندار  درحلسه با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای امیدیه ، میانکوه و جایزان  بیان کرد: از تمامی داوطلبانی که با ایثار و از خودگذشتگی پا به عرصه انتخابات گذاشتند و خود را در معرض آرای مردم قرار دادند تشکر و قدردانی کرده و به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر  تبریک عرض می‌نمایم.
وی افزود: اعضای شورای تامین، ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و همه عوامل انتخابات همدل و همراه، دست به دست هم دادند تا انتخابات 28 خرداد در یک فضای سالم و قانونمند برگزار شود.
فرماندار امیدیه ادامه داد: داوطلبان و هواداران آنها در نشاط‌بخشی و شورآفرینی انتخابات اثرگذار بودند و موجب مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای شدند.
رفیعی عنوان کرد: اعضای شورای ششم شهرهای امیدیه ، میانکوه و جایزان با افق دید مشترک، دارای سلایق، عقاید و نظرات مختلفی هستند که باید با تدبیر، جدیت و همدلی امور را پیش برده و مردم را به آینده امیدوارتر کنند.
وی درادامه اظهارکرد: با همگرایی و وحدت می‌توان اتفاقات بزرگی‌ را رقم زد که علیرغم محدودیت‌های مالی می توان پروژهای  بی‌نظیر در سطح شهرهای شهرستان امیدیه به اجرا و به بهره‌برداری رساند.
این مقام مسئول تصریح کرد: شهرداری وظایف چند وجهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی داشته و حتی در خصوص امنیت مردم نیز عهده‌دار مسئولیت است و شورای ششم باید ضمن جلوگیری از حرکت‌های تک‌بعدی نگاه جامع به شهر داشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان امیدیه خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان امیدیه  جلودار و پیشقراول همدلی و هم‌افزایی در شهرستان باشند و پرچم اتحاد را به دست بگیرند و سایر دستگاه‌ها را در این مسیر هدایت کنند.
رفیعی درپایان گفت: دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی و سایر نهادها در کنار شورای اسلامی شهر هستند و کمک می‌کنند تا امر خدمت‌رسانی به مردم به صورت مطلوبی پیش رود.

خبرنگارناصرحکیمی

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/73130/فرماندار-امیدیه-تعامل-و-همدلی-سرلوحه-کار-شورای-اسلامی-شهروروستاها-جدید-قرار-گیرد
بستن   چاپ