تله فیلم *شرایط*
فیلمبرداری تله فیلم شرایط به پایان رسید
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 10:23:03
فیلمبرداری تله فیلم شرایط به پایان رسید
فیلمبرداری تله فیلم شرایط با کارگردانی پوریا قلی زاده و تهیه کنندگی فرشته قنبری به پایان رسید.
به گزارش صبح ملت به نقل از روابط عمومی پروژه ، این فیلم روایت زنی به نام مینا، ساکن مازندران است که 0شمخارج زندگی خود را با مسافر کشی بدست می آورد و امید همسر او جویای کار ولی همچنان بیکار است. حاصل ازدواج مینا و امید دختری 7 ساله به نام پریاست. مژگان خواهر مینا برای اینکه فشار مخارج مینا را کم کند پایین خانه خود را بدون اجاره به مینا و امید برای زندگی می‌دهد. داستان از آنجا شروع می‌شود که امید با دوست مینا وارد رابطه شده و خیانت می‌کند. مینا بعد از فهمیدن ماجرا تصمیم بر برملاکردن خیانت برای خانواده خود می‌شود؛ ولی امید با مکر و حیله داستان خیانت را در نظر خانواده سنتی مینا بر عکس می‌کند و حتی تا محله و فامیل ها هم پیش می‌رود و انقدر به مینا از سوی خانواده سنتی اش و جامعه فشار روحی وارد می‌شود که  مینا در نهایت خود  با تصمیم خود کشی خود را در دریا غرق می‌کند.
این فیلم با بازی شراره رخام ، مهدی امینی خواه، آتش تقی پو ، منصوره مرادی، سعید رضا صفت ، ثنا قدوسی  و سمیه قربانی به میز تدوین ارسال شد.
لازم به ذکر است : تهیه کننده ایت تله فیلم بر عهده: فرشته قنبری ، نویسنده و کارگردان: پوریا قلی زاده ،‌ مدیر فیلم برداری: ابوالفضل حاجب ، مدیر تولید: سعید رضا صفت ،دستیار کارگردان: حسن مرادی ، منشی صحنه: الهام نباله، گریم: علیرضا غدیری، طراح لباس: نرگس حسینی ، صدابردار: حسن کرامتی ،مدیر تدارکات: صدیقه مداح است.
خبرنگار/آرام طالشی

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/73477/فیلمبرداری-تله-فیلم-شرایط-به-پایان-رسید
بستن   چاپ