معرفی بازنشستگان نمونه ی استانی همزمان با روز تکریم بازنشستگان
تقدیر از محمد حسین حکمت فربعنوان پژوهشگر پیشکسوت نمونه استان خوزستان
جمعه 15 مرداد 1400 - 02:33:44
صبح ملت نیوز

همزمان با روز تکریم بازنشستگان اعلام شد / تقدیر از محمد حسین حکمت فربعنوان پژوهشگر پیشکسوت نمونه استان خوزستان

به مناسبت 25 ذی الحجه مصادف با 14 مرداد1400 روز خانواده و تکریم بازنشستگان  ، طی مراسمی از بازنشستگان نمونه ی استانی تقدیر بعمل آمد

از سوی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار محترم خوزستان و آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان و دبیر ستاد همایش تکریم بازنشستگان،  6 تن از چهره های برجسته ی بازنشسته  استان خوزستان  بعنوان بازنشستگان نمونه در استان خوزستان معرفی و به این عزیزان لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید .

بازنشستگان نمونه ی استانی در سال 1400 عبارت هستند از :

1- فاطمه بیگم سید عصائی  محور "علوم آموزش و پرورش"

2- سکینه اسدزاده محور "کارآفرینی و ایجاد اشتغال"

 3- محمدحسین حکمت فرد  "محور فرهنگ و هنر"

4-  منوچهر مهدی پور  محور "ایثار و فداکاری "

5- محمدرضا ایزدی  محور " فرهنگ و هنر"

6- ابوالقاسم شمس آبادی محور  "فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه"

در لوح تقدیر این بزرگواران آمده است :

«سال ها تلاش بی وقفه ، پذیرش رنج ها و مرارت ها و قبول سختی ها و زحمات فراروی، دارا بودن ویژگی های بی بدیل اخلاقی و رفتاری ، داشتن حسن سلوک، تواضع و فروتنی ،جدیت و پشتکار، خستگی ناپذیری و ژرف اندیشی و در یک کلام،  عشق و شیدایی نسبت به خدمت و خدمتگزاری از جمله فاکتورها و عوامل ای بوده اند که بر اساس آن توانسته اید در جامعه ی اندیشمندان و خردورزان جایگاهی رفیع و بلند را به خود اختصاص داده و بر بلندای قله های افتخار و سرافرازی قرار گیرید.:»

 

استاد محمد حسین حکمت فر که از محققین و نویسندگان برجسته شهر دزفول می باشند یک تن  از چهره های پیشکسوت و نمونه ای بودند که در این مراسم معرفی و مورد تقدیر و قدر دانی قرار گرفتند .

استاد محمد حسین حکمت فراز چهره های سخت کوش و خستگی ناپذیری ونیز تلاشگر عرصه قلم ونویسندگی  هستند که بیش از50 سال از عمر شریف خویش را به شناسایی و معرفی بزرگان این دیار سپری کرده و تا کنون حدود 50 الی60 جلدکتاب ارزشمند در زمینه دزفول جمع آوری ،تصحیح ،مقدمه نویسی ، تألیف و چاپ نموده و بیش از 50 الی 60 جلد کتاب دیگر را در دست نگارش دارند .

تلاش ایشان در معرفی فرهنگ ، تاریخ و شخصیت های تاثیرگذار در دزفول ، قابل تقدیراست. لازم به ذکر است که استاد حکمت فر بواسطه ی روحیه ی مردمی و خوی مردمداری خویش مورد احترام و محبت  مردم دزفول بوده و مردم فهیم این شهر همواره سپاسگزار زحمات ایشان بوده و هستند .

همچنین ایشان از چهره های شناخته شده ی علمی و پژوهشی در شهر دزفول بوده و نزد محققین ، اساتید ، نویسندگان و ... نیز ازجایگاه و اعتبار ویژه ای برخوردار هستند.

 

** صبح ملت ضمن تبریک این موفقیت ،  توفیق روز افزون استاد محمد حسین حکمت فر را از ایزد منان مسئلت می نماید .

 مریم مفتوح/پایگاه خبری صبح ملت


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/73853/تقدیر-از-محمد-حسین-حکمت-فربعنوان-پژوهشگر-پیشکسوت-نمونه-استان-خوزستان
بستن   چاپ