تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دزفول
تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دزفول
يکشنبه 17 مرداد 1400 - 13:49:36
صبح ملت نیوز

 

تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دزفول

در 17 مرداد ماه ساعت 10 صبح سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور علی فرهمند پور فرماندار ویژه دزفول ،سید باقر موسوی فخر نائب رئیس شواری شهر دزفول ، نادر سعادتی فرد `رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول `و جمعی از فعالان و خبرنگاران این عرصه برگزار شد .

 

مراسم با قرآئت قرآن آغاز شد و بعد نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یادی کنیم از

شهیدان خبرنگار شهیدان محمود صارمی و شهیدان دزفول شهید عارفیان و شهید عطوان و همچنین باید کنیم از مرحوم سعید مطیع الرسول و سید حمید حسینی که سالهای گذشته در عرصه خبر بودند و یادی کنیم از عبدالرحمن اخشم که در توضیع خبر فعالیت داشتند و توسط کرونا به دیار باقی شتافتند . یادشان گرامی و روحشان شاد

تشکر می کنم  از اصحاب رسانه از خبرنگاران و  می خواهم نقد سازنده انجام دهند .

وظیفه آنها برای مردم در نهضت سواد رسانه ای است . ما امروز  از 6دهک  تقدیر به عمل می آوریم .

در ادامه صحبت های اقایان احسانیان" معاون فرماندار"،   مهندس انصاری فر و سید باقر موسوی فخر"نائب رئیس شواری شهر دزفول "پیرامون روز خبرنگار تبریک گفتند .

 

در ادامه مراسم خوانش شعر توسط شاعر علی تابنده پور به زبان محلی فضا را عوض کرد و صحبتهای پیشکسوت این عرصه محمد ناصحی رئیس انجمن نمایندگان خبری و خبرنگاران شهرستان دزفول  :ما خبرنگاران باید ارزش خودمان را بدانیم و در اصل منافع ملی را در نظر بگیریم .کاملا مواظب باشیم و بدانیم تخلف در این عرصه بهای سنگینی دارد .خوزستان پتانسیل فرآوانی دارد .بیشترین آب شیرین دارد نمونه اش دز ، کارون البته بیشترین مناطق بازدیدی در خوزستان داره  اما این استان هنوز مشکلاتی دارد که امیدواریم حل شود. 

در ادامه وی افزود :بیمه خبرنگاران مشکل و قطع بیمه خبرنگار در توان دفاتر نیست . باید فکری کرد نمی رسیم . ای که دستت می رسد کاری بکن  در آخر عرض کنم در ایام کرونا که ضرر فراوان دیدیم  دفاتر خبری نیاز به کمک بلاعوض می خواهند.

بعد از صحبت های جناب ناصحی ، علی فرهمند پور فرماندار ویژه دزفول گفت : ما به شدت درگیر پیک پنجم کرونا هستیم مراکز واکسیناسیون را افزایش دادیم . و شبانه روز در این زمینه فعالیت می کنیم . وضعیت  بحران آب  اقدامات  خوبی بود که انجام دادیم  ما یک بسیج رسانه ای برای مقابله با کرونا داشتیم و بسیار خوب جواب داد.

در پایان فرماندار دزفول افزود :این روز را به همه  عزیزان  تبریک عرض می گویم و پیگیر مسائل گفته شده هستیم ..

سید محمد علی قاضی دزفولی "امام جمعه شهرستان دزفول " با این که حضور نداشتند اما بیانیه خود به اعلام کردند  که بخشی از آن به  صورت بود : خبرنگاران  فریاد های  رسای یک ملت هستند  که به موقع با صحت و درستی اخبار که از منابع مورد وثوق به دست آمده برای آگاهی سازی بی واسطه در اختیار مردم قرار می دهند .خبرنگاران باید منصفانه تر و با رعایت ادبیات هر خبر بتوانند حق گویی و حق طلبی انجام دهند .

اینها وظایف خبرنگاران است و باید مسولین با آنها همکاری کنند .اینجانب ضمن گرامی داشت 17 مرداد  سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران خدمت گذار تبریک و تهنیت عرض نمودند.

و در پایان مراسم تجلیل و تقدیر  از خبرنگاران  صورت گرفت که محمد رشید پور مدیر و مسول  پایگاه خبری صبح ملت نیوز تقدیر به عمل آوردند و همچنین از خبرنگاران فعال این پایگاه محمد اسماعیلی، سمیه مقدم ،  علیرضا رشنو تقدیر و تشکر شد . در ادامه  آلبومی از عکسهای این مراسم را ببینیم .عکاس : سمیه مقدم





 


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/73963/تجلیل-از-خبرنگاران-و-اصحاب-رسانه-شهرستان-دزفول
بستن   چاپ