مراسم تجلیل از خبرنگاران هنرهای نمایشی شهرستان دزفول برگزار شد
مراسم تجلیل از خبرنگاران هنرهای نمایشی شهرستان دزفول برگزار شد
يکشنبه 17 مرداد 1400 - 20:55:42
صبح ملت نیوز

مراسم تجلیل از خبرنگاران هنرهای نمایشی شهرستان دزفول برگزار شد

به گزارش خبرنگارصبح ملت نیوز به  مناسبت 17 مرداد روز بزرگداشت شهید صارمی و روز خبرنگار مراسم تجلیل از  خبرنگاران و اهالی رسانه به همت انجمن هنرهای نمایشی و فرمانداری ویژه شهرستان دزفول برگزار شد

در ابتدای نشست سروش مداح، رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول از همراهی و همکاری خبرنگارانی که با این انجمن در زمینه اطلاع رسانی و درج اخبار هنرهای نمایشی در سال گذشته و جاری همکاری نموده اند تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه بابیان اینکه خبرنگاران در آگاه‌سازی جامعه و افزایش اطلاعات مردم تلاش می‌کنند، تأکید کرد: این خبرنگاران و اهالی قلم هستند که با رسانه خود اقداماتی که در کشور انجام می‌شود را اطلاع‌رسانی می‌کنند. اقدامات مسئولان بدون وجود رسانه‌ها، ناقص خواهد بود.

در این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی از محمدحسین دهقان برنجی به عنوان خبرنگار و تصویربردار واحد سیار صدا و سیما، محمدرضا خردمند مدیر روابط عمومی، خبرنگار و تحریریه درگاه انجمن هنرهای نمایشی، سمیه مقدم مسئول واحد خبری، خبرنگار و تحریریه درگاه انجمن هنرهای نمایشی و مهران سامانی به عنوان مدیر موسسه فرهنگی هنری آسمانه، واحد رسانه و سمعی بصری در جشنواره های مختلف انجمن هنرهای نمایشی دزفول با لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.





http://sobhemelatnews.ir/fa/News/74047/مراسم-تجلیل-از-خبرنگاران-هنرهای-نمایشی-شهرستان-دزفول-برگزار-شد
بستن   چاپ