برگزاری جلسه بررسی مشکلات صنعت، معدن و تجارت حوزه ی انتخابیه
دوشنبه 18 مرداد 1400 - 00:54:01
روابط عمومی دفتر نماینده

باحضور دکتر علیرضا ورناصری و مدیران کشوری و استانی ،جلسه بررسی مشکلات صنعت ، معدن و تجارت حوزه انتخابیه برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز: با حضور دکتر علیرضا ورناصری و مدیران کشوری و استانی، ‌جلسه بررسی مشکلات صنعت، معدن و تجارت حوزه انتخابیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مصوبات این جلسه به شرح ذیل است: 

1- در خصوص تامین نیروهای انسانی موردنیاز برای شهرستان مسجدسلیمان با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت،منابع و امور استان ها به استان خوزستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به رفع مشکل بررسی و اقدام گردد.

2- پس از تخصیص خودروهای جدید از طرف معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان ها به استان خوزستان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اقدامات لازم در خصوص خودرو موردنیاز شهرستان مسجدسلیمان را پیگیری نمایند.

3- در خصوص ارتقاء نمایندگی شهرستان اندیکا به رئیس اداره مرکز نوسازی و تحول اداری هماهنگی و پیگیری لازم را در این خصوص با سازمان اداری و استخدامی کشور بعمل آورد.

4- طی جلسه ای با محوریت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (پدرو) موضوع تعیین تکلیف احداث پروژه تولید شمش آلومینیوم در شهرستان مسجدسلیمان با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بررسی و در صورت موافقت بنیاد مذکور، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نسبت به سرمایه گذاری اقدام لازم بعمل آورد.

5- نامه ای به امضای وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به عنوان وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تعیین تکلیف پروژه پتروپالایش توسط صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری لازم انجام شود.

6- شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان نسبت به انجام مطالعات ایجاد یک ناحیه صنعتی جدید در شهرستان مسجدسلیمان و همچنین توانمندسازی روستاها و تکمیل زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی و تقاضای اعمال ماده (9) جهت زمین ناحیه صنعتی شهرستان مسجدسلیمان اقدامات لازم را بعمل آورد.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/74067/برگزاری-جلسه-بررسی-مشکلات-صنعت،-معدن-و-تجارت-حوزه-ی-انتخابیه
بستن   چاپ