در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان؛ مشکلات 8 واحد تولیدی خوزستان بررسی شد
در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان؛ مشکلات 8 واحد تولیدی خوزستان بررسی شد
پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 11:17:43

در نشست هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار خوزستان مقرر شد جهت مساعدت به شهرک صنعتی رامهرمز و بازگشت آن به چرخه تولید بازپرداخت تسهیلات و تقسیط بدهی برای این واحد تولیدی لحاظ شود.

نشست هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید روز چهارشنبه 20 مردادماه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و با حضور اعضای این ستاد و نمایندگان واحدهای تولیدی در محل استانداری برگزار شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، در این نشست مشکلات هشت واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای برخی از این واحدهای تولیدی که به دلایلی همچون سیل، خشکسالی و محدودیت‌های اقتصادی دچار مشکل شده بودند بخشودگی جرایم بدهی لحاظ شود و برای بازپرداخت اقساط تسهیلات مهلت جدید به آنها داده شد تا بتوانند به فعالیت تولیدی خود ادامه دهند.

از جمله موارد مطرح شده در این نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی رامهرمز بود که بنا شد جهت تمدید مهلت پرداخت تسهیلات و تقسیط بدهی آن با هدف بازگشت به چرخه تولید مساعدت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/74223/در-نشست-ستاد-تسهیل-و-رفع-موانع-تولید-استان؛-مشکلات-8-واحد-تولیدی-خوزستان-بررسی-شد
بستن   چاپ