بررسی اهداف قیام امام حسین (ع) در قلب فرهنگی
بررسی اهداف قیام امام حسین (ع) در قلب فرهنگی
پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 17:33:53
بررسی اهداف  قیام امام حسین (ع) در قلب فرهنگی رادیو فرهنگ

«بازشناسی اهداف قیام امام آبا عبدالله حسین (ع)» با تکیه بر احیای سنت پیامبر (ص)موضوعی است که در برنامه « قلب فرهنگی » جمعه 22 مرداد ماه بررسی می شود .
در برنامه « قلب فرهنگی» این هفته حجت‌الاسلام «ده دست»  به عنوان کارشناس مذهبی در ادامه بیان شاخص های قیام امام حسین علیه السلام و نیازهای جامعه برای احیای اهداف ماجرای کربلا به موضوع احیای سنت پیامبر (ق) به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف نهضت حسینی می پردازد .
در بخشی دیگر از این برنامه«حجت‌الاسلام محمودی » کارشناس مهدویت به ارتباط امام زمان (عج) با  امام حسین علیه السلام و اهداف مشترک  در  ارتباط با قیام امام عصر(عج) پرداخته و درباره اهمیت یادکردن ابا عبدالله با توجه به سیره امام زمان مطالبی را بیان می کند.
در بخش نگاهی به فعالیت های ائمه جمعه نیز در گفت و گو با حجت الاسلام «سیدمختار موسوی خرم »امام جمعه لارستان  و‌حجت الاسلام «عابدینی»امام جمعه قزوین  گزارشی از برنامه های ستاد اقامه نماز جمعه ها ارائه می شود.
مجله ی رادیویی « قلب فرهنگی» ویژه نماز جمعه که به صورت زنده هر جمعه پخش می شود کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت 12:30 به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 585 کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/74253/بررسی-اهداف-قیام-امام-حسین-ع-در-قلب-فرهنگی
بستن   چاپ