مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبرداد؛ شادگان در وضعیت بحرانی کرونا آمار مبتلایان به کرونا همچنان سه رقمی است
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبرداد؛ شادگان در وضعیت بحرانی کرونا آمار مبتلایان به کرونا همچنان سه رقمی است
جمعه 29 مرداد 1400 - 12:49:55
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبرداد؛
شادگان در وضعیت بحرانی کرونا آمار مبتلایان به کرونا همچنان سه رقمی است
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با بیان اینکه در حال حاضر شادگان در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد گفت: آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان همچنان سه رقمی است.

دکتر نور اله طاهری  در گفتگو باخبرنگارصبح ملت نیوز  اظهار کرد: هم‌اکنون شهرستان شادگان در وضعیت فوق حاد و بحرانی کرونا قرار گرفته و یقیناً وضعیت موجود نتیجه بی‌توجهی‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روز‌های گذشته است.
وی افزود: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی موجب شده وضعیت این شهرستان از لحاظ مبتلایان روزانه بحرانی باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به افزایش بی‌سابقه تعداد مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان‌ شادگان در آغاز موج پنجم کرونا گفت: شیوع ویروس جهش‌ یافته  کرونا دلتا منجر به افزیش تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان شده است و روزبه‌روز نیز سیر صعودی دارد.
وی اضافه کرد: با افزایش بستری‌ها حتی یک تخت خالی برای پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان وجود ندارد و حجم مراجعات سبب دلنگرانی‌های کادر درمان شده است.
دکتر طاهری در پایان گفت: در کنار عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، حضور در محافل عمومی و هیئت های مذهبی، تجمعات غیر ضروری موجب بحرانی‌تر شدن وضعیت کرونای شهرستان شادگان شده است.
خبرنگارناصرحکیمی

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/74726/مدیر-شبکه-بهداشت-و-درمان-شادگان-خبرداد؛-شادگان-در-وضعیت-بحرانی-کرونا-آمار-مبتلایان-به-کرونا-همچنان-س
بستن   چاپ