چهاردهمین بخش کرونای بیمارستان دزفول راه اندازی شد
چهاردهمین بخش کرونای بیمارستان دزفول راه اندازی شد
سه شنبه 2 شهريور 1400 - 23:07:32
چهاردهمین بخش کرونای بیمارستان دزفول راه اندازی شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد: در روز یکم شهریور همزمان با روز پزشک  چهاردهمین بخش بیماری کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول (دکتر گنجویان) راه اندازی شد.

امروز (سه شنبه دوم شهریوماه) به گزارش صبح ملت نیوز  به نقل از روابط عمومی معاونت درمان،عبدالکریم فیروز زاده، اظهار داشت:با توجه به تشدید شرایط بحرانی بیماری کووید 19 و آغاز موج پنجم ویروس دلتا در شهرستان دزفول، روزانه میزان مبتلایان به ویروس کرونا افزایش می یابد.

معاون درمان افزود:کلیه بخش های بیمارستان بزرگ دزفول (دکتر گنجویان) در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است و چهاردهمین بخش کرونایی با ظرفیت 30 تخت آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی می باشد.

وی یادآور شد:در میان بیماران بستری شده افرادی هستند که با وجود تزریق مرحله دوم واکسن ولی به علت عدم توجه به پروتکال های بهداشتی به این ویروس دچار شده و وضعیت خوبی ندارند. 

در خاتمه دکتر فیروز زاده به عموم مردم توصیه داشت: از کلیه شهروندان محترم عاجزانه درخواست داریم آن دسته از افرادی که واجد شرایط واکسیناسیون هستند در اسرع وقت برای تزریق واکسن اقدام نموده و همچنین کسانی که واکسن تزریق کرده اند باید کلیه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/74952/چهاردهمین-بخش-کرونای-بیمارستان-دزفول-راه-اندازی-شد
بستن   چاپ