آیا می دانستید بنه ملا احمد مهد نخبگان و پزشکی مطرح استان خوزستان است
آیا می دانستید بنه ملا احمد مهد نخبگان و پزشکی مطرح استان خوزستان است
پنجشنبه 4 شهريور 1400 - 20:53:52
آیا می دانستید بنه ملا احمد مهد نخبگان و پزشکی مطرح استان خوزستان است

🔰به گزارش  صبح ملت نیوز به مناسبت روز پزشک در یک تحقیق جالب متوجه شد که روستای بنه ملا احمد رامهرمز علاوه بر جاذبه گردشگری دارای جاذبه پزشکی هم است.

 ⏪ مجید قنواتی یکی از اهالی این روستا در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت:
خانواده های قنواتی در بنه ملا احمد از قدیم الایام در این روستای زیبا زندگی می کردند و با شغل کشاورزی و نان حلال فرزندان پاک و سالمی تحویل جامعه دادند.

🔹او بیان کرد: الحمدالله در خانواده خود ما 10 پزشک و بیش از 12 رادیولوژیست، پرستار، بهیار، فوریت های پزشکی و پیرا پزشکی وجود دارد.

🔹قنواتی افزود: عموی بزرگ من دکتر فرج الله قنواتی یکی از اولین پزشکان رامهرمز است که ابتدا یک معلم دلسوز بود و پس از ادامه تحصیل پزشک شد قطعا ایشان اولین مشوق سایر اعضای خانواده ما برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف پزشکی بوده اند و خود ایشان چهار فرزند دارند که همگی از پزشکان مجرب و متخصص بنام استان به شمار می آیند.

🔹وی در ادامه افزودند: *یکی دیگر از عموهای من حاج محمد صادق قنواتی است که 3 فرزند ایشان نیز از پزشکان مجرب و بنام استان هستند و هم اکنون یکی از این عزیزان در خط اول مبارزه با کروناست، ریاست بیمارستان رازی اهواز را به عهده دارد.

🔹مجید قنواتی در ادامه بیان داشت: به لطف خدا همه عموها و عمو زاده های من تعلق خاطر بسیار زیادی به دیار خود دارند و همواره به رامهرمزی ها ارادت داشته اند و همه مراجعین به خود را با احترام پذیرش و درمان کرده اند.

🔹این جوان انقلابی افزود: یکی دیگر از عموهایم که رامهرمزی ها خاطرات خوبی از او به یادگار دارند مرحوم هوشنگ قنواتی یکی از رادیولوژیست های بیمارستان امام خمینی (ره) بود که همیشه مردم داری او زبان زد خاص و عام بود.

🔹 وی در پایان گفتگو با خبرنگار صبح ملت نیوز اظهار داشتند: ما در بنه ملا احمد با خانواده های رسولی و بایمانی،بهبهانی نسبت بسیار نزدیکی داریم که درون این خانواده ها نیز چند پزشک و پرستار و دامپزشک حضور دارند همه این عزیزان با نان کشاورزی و امکانات محدود اما سعی و تلاش فراوان تحصیلات عالیه داشته اند و امروز شما شاهد هستید از یک روستای کوچک بیش از 15 پزشک و 15 پیرا پزشک وجود دارد که این برای ما یک افتخار است و قطعا این عزیزان عاشق خدمت به مردم دیار کهن و با اصالت رامهرمز دارند.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/75096/آیا-می-دانستید-بنه-ملا-احمد-مهد-نخبگان-و-پزشکی-مطرح-استان-خوزستان-است
بستن   چاپ