یادداشت سیدعلی فخرایی /مقاومت مردم افغانستان ، بایدها و نبایدها
ظهور عباس میرزا در تنگه پنجشیر
چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 18:26:02
پایگاه خبری صبح ملت
یادداشت /
✍سید علی فخرایی

ستاره ای به درخشید وماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

موفقیت شیربچه تنگه پنجشیر آرزوی قلبی هر آزاده با فرهنگی است که دشمن تحجر وتحمیل عقیده و سلیقه، و دست نشانده آشکار وپنهان اجانب، برای چند روزحاکمیت برملت خود، به قیمت کشتار مردم وغارت ثروت ملی مملکتشان باشند.

تاریخ را یکبار دیگر ورق بزنید وببینید کاسه لیسان روس وانگلیس از آخوندهای درباری گرفته تا نفوذی های چاپلوس، که همچون ماران بر دوش ضحاک زمان نشسته، چگونه مغز شاه را خالی وشیر مردان وطن پرست را زمین گیرکردند تا پاره های تن مملکت در سایه تفکرات آن سیه فکران متحجر از مام وطن جدا شدند.
 حکومتهای آزاد و مستقل وملی دارند به کمک شیربچه دره پنجشیر که از حمایت زنان ومردان تاجوانان فرهیخته  برخوردارند روی اقبال نشان میدهند این بچه شیر، عزم خود راجزم کرده تا ملت و سرزمین خود را ازلوث وجود متحجرین دست سازخانم کلینتون واوباما واسلاف ناخلفشان که باسرمایه حاکمان عربستان وامارات وپاکستان برای غلبه برافغانستان بسیج شده اند نجات دهد. یقینا نسل جوان افغانی که آشکارا می بیند آزادی های مشروع ومقبول جهانیان ازآنها دریغ شده وخواهدشد این طالبان را سنگر به سنگر تعقیب و ازکشور به خارج ازمرزهایش پرتاب خواند کرد وآنچه میماند نفرت ازحکومتها و هیئت حاکمه کشورهایی است که سرزمین غنی وبافرهگشان را عرصه تاخت وتاز خود قرار داده اند.
 اما دریغ ودرد که حکومتها وافراد وابسته به بلوکهای شرق وغرب باسکوت و یا حمایت آشکار ونهانشان ازطالبان اسامی خود را بنام خائنین به شرافت وکرامت انسانی وتنها گذاشتن وطن پرستان مستقل به رهبری شیربچه تنگه پنجشیر ثبت خواهند کرد.
هرچند خائنین به ملتها وجامعه بشریت درسایه جهل وخود فروشی خود که از نشانه های لشکریان شیطان است، نه تنها ابایی ندارند که به داشتن این رذایل هم می بالند. 

فراموش نکنیم این جنگهای فرسایشی و تحمیل شده به ملتهای ثروتمند افغانستان ازطریق قدرتهای چپاولگر صورت میگیرد.
لذا لازم است بسرعت تمام آزادیخواهان مستقل وپابه رکاب جهان، چندنکته را مدنظر قراربدهند.

 اول) تشکیل یک جبهه جهانی جهت حمایت همه جانبه ازملت افغان به رهبری احمد مسعود.

دوم) تشکل سازی جهت جذب فرهیختگان آگاه ومستقل درتمام کشورها جهت آگاه سازی وجذب حمایتها.

سوم) سازماندهی چند لایه ومشخص کردن چند پشت نایب خالص برای هر فرمانده یا مسؤل

چهارم) مواظب نفوذیهای دست نشانده ای باشند که درلشکر خودی، از پشت سر رئیس علی دلواری ومیرزا کوچک خان جنگلی وکنلل پسیخان ها....راترور کردند.

نبینیم مرگ سهراب را نه اینباره بدست پدری.....
که بدست خائنینی از بیرون ویا بدتر  ازخودی های خود فروخته.

اماشرح حرف آخر بماند تا بعد./انتهای پیام
صبح ملت /
1400/6/16

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/75837/ظهور-عباس-میرزا-در-تنگه-پنجشیر
بستن   چاپ