رادیوخبری خوزستان منتشرشد
رادیوخبری خوزستان کاری از پایگاه خبری صبح ملت نیوز منتشرشد
جمعه 9 مهر 1400 - 10:31:44
رادیوخبری خوزستان کاری  از  پایگاه خبری صبح ملت نیوز منتشرشد 
بامروری بر مهم ترین  خبرهای استان در هفته ای  که گذشت 
با صدای  محبوبه کاهکش منتشر شد 

1/ بازگشت زائران حسینی از مرز شلمچه خوب و جاری و روان .

استاندار خوزستان  ،صادق خلیلیان با تأکید بر اینکه خدمات مورد نیاز برای زوار حسینی به شکل مطلوبی تدارک دیده شده گفت: بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) از مرز شلمچه خوب و جاری و روان است.
وی در ادامه اظهار داشت :
با توجه به وسایل حمل‌ونقل و اتوبوس‌هایی که در مرز مستقر شده‌اند، زائران حسینی می‌توانند به سهولت به اقصی نقاط کشور حرکت کنند؛ همچنین زائران حسینی از ظرفیت حمل‌ونقل ریلی هم از خرمشهر به اهواز و هم از خرمشهر به تهران می‌توانند استفاده کنند.
_____
2/کشت پاییزه در خوزستان با تاخیر انجام می‌شود.

معاون جهاد کشاورزی استان، تورج نوروزی در خصوص آخرین وضعیت تصمیم‌گیری برای کشت پاییزه در خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط بارشی و وضعیت ذخایر آب در استان، کشت پاییزه در خوزستان با تاخیر انجام خواهد شد و در این زمینه برنامه ریزی شده است تا کشت در پیک دوره ایده‌آل کشت که دهه اول آذرماه است، انجام شود.
وی افزود: بیشترین بحرانی که در بحث منابع آبی وجود خواهد داشت در ماه‌های مهر و آبان است و از این رو به تاخیر افتادن کشت و انجام آن در آذرماه، به عبور از این بحران کمک خواهد کرد.
_____
3/ضرورت همکاری خانواده‌ها در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان.

محسن شاوردی سرپرست مرکز بهداشت شادگان،
 بر اهمیت واکسیناسیون معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان تاکید و اظهار کرد: واکسیناسیون دانش آموزان شرایط مساعدی را برای بازگشایی مدارس فراهم می‌کند.
او با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید مستلزم همکاری همه آحاد جامعه است، گفت: باید با ترغیب اولیا و دانش آموزان برای تزریق واکسن از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا فضای ایمن و بدون دغدغه ای برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
_____
4/آتش نشانان سربازانی همیشه آماده برای خدمت به مردم هستند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان  به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشان اظهار کرد: خدمت در حوزه حساس و مهم آتش‌نشانی قطعا یک شغل نیست، بلکه سعادتی بزرگ  است که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود.
او ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی، با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمت ها و از جان گذشتگی آتش‌نشانان هستند، گفت: واحد های آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌ موقع در صحنه حوادث، به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد
____
5/ نشست‌های شعرخوانی و نقد آثار در انجمن نقد ادبی خوزستان برگزارشد .

به گزارش صبح ملت نیوز : نشست‌های شعرخوانی و نقد آثار در انجمن نقد ادبی خوزستان در ششمین سال فعالیت این انجمن به خاطر شرایط کرونایی همچنان به صورت مجازی برگزار می گردد. سیصد و دوازدهمین نشست این انجمن عصر یکشنبه 4 مهر 1400 برگزار شد که در این نشست شاعران آثار خود را ارائه کرده و منتقدان انجمن درباره آن به بحث و بررسی پرداختند. تعداد اعضای گروه مجازی انجمن نقد ادبی خوزستان در این نشست 197 نفر بود

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/77370/رادیوخبری-خوزستان-کاری-از-پایگاه-خبری-صبح-ملت-نیوز-منتشرشد
بستن   چاپ