رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 23 مهر 1400 - 14:20:07
رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد 

بامروری بر مهم ترین  خبرهای شهرستان  در  هفته  ای  که  گذشت 
با صدای نازنین  غلامی منتشرشد 


 فرماندار دزفول: ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان با همفکری شکوفا میشوند.

فرماندار دزفول علی فرهمندپور روز چهارشنبه در نشست شورای ورزش شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری بیان کرد: نشست این شورا پس از هفت سال برگزار شده که  باید خروجی داشته باشد.
وی افزود: ظرفیت‌های خوبی در حوزه فوتسال، فوتبال، کشتی و  ورزش‌های رزمی  دزفول وجود دارد که باید به منصه ظهور برسند.
 ____
2/ نماینده مردم دزفول: انتقال آب رودخانه دز غیر کارشناسی است.

نماینده مردم دزفول سیداحمد آوایی روز چهارشنبه در جریان دیدار با وزیر نیرو در خصوص انتقال آب دز بیان کرد: طرح آبرسانی غدیر  از چندسال پیش توسط دولت و نهادهای بالادستی برای تامین آب‌شرب از سد کرخه و پایین‌دست رودخانه دز کلید خورده است.
وی افزود: انتقال آب از سرچشمه‌های دز و کارون اقدام غیرکارشناسی است که با وجود تذکر جدی متخصصان، این امر ادامه یافت و منجر به نابودی بخشی از جلگه خوزستان شد.
وی درادامه گفت:  در ماه های اخیر با توجه به بحران جدی خشکسالی در شهرهای غربی و جنوبی خوزستان، مشخص شد  انتقال آب نتیجه ای جز نابودی خوزستان و به وجود آمدن ناهنجاری‌ها نخواهد داشت. 
____
3/نیکوکار دزفولی یک زمین 140 متری وقف کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول مصطفی عباس نژاد  گفت: همزمان با هفته وقف، نیکوکار دزفولی یک زمین به مساحت 140 متر وقف کرد.
مصطفی عباسی نژاد روز چهارشنبه در گفت وگویر خبری گفت : این زمین توسط محمد پایمرد به مساحت 140 متر در منطقه زیباشهر وقف و ثبت شد.
وی گفت: این زمین هفت میلیارد ریال ارزش گذاری شده است.
_____
4/محموله پسماند ویژه کشاورزی از دزفول منتقل شد.

مسعود نوری پور روز دوشنبه در گفت وگو خبری  افزود:نظارت بر حمل، بارگیری و انتقال حدود یک تن پسماند ویژه کشاورزی از شرکت کشت و صنعت شهید رجایی دزفول به مقصد استان اصفهان با هدف بی خطر سازی توسط کارشناسان  اداره حفاظت محیط زیست دزفول انجام شد.
وی گفت: پسماندهای ویژه کشاورزی، مواد و محصولات آلوده به سموم دفع آفات نباتی، کودهای شیمیایی، پسماند دامپزشکی، باقیمانده غیرقابل استفاده مواد و داروهای شیمیایی، بذرها  و محصولات تراریخته غیرقابل مصرف و فاقد شناسنامه زیست محیطی هستند که پیش از دفع، لازم است بی خطر شوند.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/78490/رادیو-خبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ