یادداشت فرهنگی بازنشسته سید علی فخرائی بر لایحه رتبه بندی معلمان
همسانسازی حقوق بازنشستگان و لایحه رتبه بندی معلمین را با خروجی قابل قبولی ختم به خیر کنید
سه شنبه 27 مهر 1400 - 10:32:10
صبح ملت نیوز

یادداشت وارده/ 
فرهنگی بازنشسته / سید علی فخرائی

وجود نمایندگانی که خود را منتسب به ویژه خواران مبتلا به عارضه ی آستیگماتیسم فکری وذهنی نموده اند  بلائی است که به نظر می رسد نتیجه گزینش استصوابی شورای نگهبان است.

در خبرهای اخیر آمده بود  که یکی از نمایندگان در مخالفت با تقاضای بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس چنین استدلال نموده اند که:

▫️ این پوست خربزه ای است که دولت قبل زیر پای نظام گذاشته است و ما باید تصمیم جامع بگیریم و ابعاد اجتماعی، مالی و آثار تورمی آن را در نظر بگیریم

▫️ بنابراین دولت لایحه خود را پس بگیرد و نسبت به همه آنچه که بار مالی دارد و ضرورت کشور هم است و محدوده آن باید روشن شود، مشترکا تصمیم بگیریم.

▫️این عجله باعث تصمیم گیری غیرعملیاتی می شود، همچنین موجب ایجاد مطالبه ای خواهد شد و چندین میلیون نفر از عزیزان و خانواده های فرهنگیان را در مقابل نظام قرار می دهیم و با یک تصمیم موجب خواهیم شد که نظام اقتصادی کشور آسیب ببیند.

عجیب است که نمایندگان  بجای اینکه بودجه ریزی را اصلاح کنند و جلوی ویژه خواران نجومی بگیر و سهمیه نداران بودجه بگیر و دکل دزدان و اسکله داران و مافیاهای قاچاقچی و هزینه سازان شرکتهای دولتی و بنیادهای قبضه کننده منابع درآمدی جداشده از دولت و ملت را بگیرند سراغ کارگران وکارمندان و معلمین وب ازنشستگان رفته تاسفره آنها رامانند سنوات قبل در دولتهای اصول گرا واصلاح طلبی که شایستگان را دفع و وابستگان ناتوان را جذب کرده اند تنگ وتنگ تر بنمایند.

دست و دلشان در خرج کردن برای بیگانگان در سایر کشورها نمی لرزد اما برای محتاج کردن و فقیر کردن مردم با ارائه لوایح و طرحهای مختلف با هم مسابقه گذاشته و رقابت می کنند و اینگونه با گرفتن و فشردن گلوی مردم ، زورشان را به رخ ملت می کشانند.

کشوری با این همه ذخایر معدنی نفت وگاز و اورانیوم و مشتقات آنها و معادن طلا و نقره و فیروزه و سایر ذخایر معدنی خداداد، در دست مسئولین و مدیرانی قرارگرفته که با دفع نخبگان و بکار گیری افراد ضعیف فقط باتنگ کردن معیشت مردم و اتخاذ روشهای انقباضی هر روز بدتر از دیروز گروههای مختلف مردمی را جهت اعتراض و فریاد کردن بدبختی های خود به کف خیابانها می کشانند.

 صبرگروههای زحمتکش ملت جان به لب رسیده رو به پایان است و هر روز گروههای بیشتری را ناراضی و به درب مجلس و وزارتخانه ها وسازمان برنامه و بودجه و ادارات شهرستانها می کشانند.

اگر عقلا وکاردانان درسطح عالی، وضعیت بودجه ریزی را درست نکنند اعتراضات مردمی گروههای مختلف بیش ازپیش گسترش خواهد یافت.
پس نمایندگان فهیم مجلس و دولت‌ و..و..و.. هرچه سریعتر این مسئله همسانسازی حقوق بازنشستگان باشاغلین و لایحه رتبه بندی معلمین را یکبار برای همیشه به قول آقای رئیسی، با نتایج و خروجی قابل قبولی ختم به خیر کنند و خیال همه را راحت نمایند.
انتهای پیام/ صبح ملت

1400/7/26

 


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/79780/همسانسازی-حقوق-بازنشستگان-و-لایحه-رتبه-بندی-معلمین-را-با-خروجی-قابل-قبولی-ختم-به-خیر-کنید
بستن   چاپ