رادیو خبری خوزستان منتشرشد
رادیو خبری خوزستان منتشرشد
جمعه 7 آبان 1400 - 11:18:02
با سلام و درود حضور شما همراهان همیشگی رادیو صبح ملت ویژه ی استان خوزستان

تاریخ باید به خود ببالد که ایرانیانی از نسل کوروش بر روی زمین گام برمیدارند
هشتم آبان روز کوروش همایون باد

من زهرا حبیبی با مروری بر اخباراستان در هفته ای که گذشت همراه شما هستم

در خوزستان نباید بیکاری و مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای  رئیس قوه قضاییه با بیان این که در خوزستان نباید بیکاری و مشکلات اقتصادی برای مردم وجود داشته باشد، گفت: مردم خوزستان سزاوار ارائه بهترین خدمات هستند.
وی  در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اهداف سفر خود به خوزستان، اظهار کرد: خوزستان، استانی است که از جهات مختلف مثال زدنی است. خوزستان در طول قرن ها مدافع اهل بیت، دین و ارزش های دینی بوده است.



عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است.

خلیلیان استاندار خوزستان با بیان این که صنعتگران استان با تمام توان در حال تلاش و تولید برای عمران و آبادانی استان و کشور هستند، گفت: عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است.

استاندار خوزستان گفت: برخی از نواحی، شهرک های صنعتی و همچنین صنعتگران استان مطالباتی از شرکت های بالا دستی دارند که باید نسبت به پرداخت آن ها اقدام شود.
خلیلیان عنوان کرد: همچنین برخی از صنایع و تولید کنندگان استان بدهی های به تامین اجتماعی و مالیات دارند که برای آن ها مشکل ساز شده است.
وی ادامه داد: برخی از تولیدکنندگان در خوزستان به دلیل مسایلی که در رکود برای آن ها به وجود می آید، مشکلاتی با بانک ها دارند که برای حل این مشکلات نیز باید تصمیم گیری شود.


اجرای پایلوت سیستم امداد هوشمند در خوزستان

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان اجرا می‌شود.



مشکلات شهرک‌های صنعتی خوزستان پیگیری می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه حل مشکلات شهرک های صنعتی استان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: توسعه شهرک های صنعتی و حل مشکلات شهرک های استان می تواند زمینه ساز جذب سرمایه گذار در شهرک ها و همچنین رشد تولید و ایجاد اشتغال شود.
اخلاق محمدیان ( 5 آبان ماه) در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از شهرک های صنعتی شماره 3، 4 و 5 اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز استاندار خوزستان از شهرک های شماره 3، 4 و 5  اهواز و واحدهای صنعتی فعال در این شهرک ها بازدید کرد و از نزدیک مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی را مورد بررسی قرار داد.

همایش رسانه ای صبح ملت با همکاری خانه ی مطبوعات

کارگاه روزنامه نگاری مقدماتی تا میانه با ارائه مدرک رسمی در تاریخ 14 ابان ماه در دزفول از ساعت 8:30 لغایت 12 ظهر برگزار میشود 
مهلت ثبت نام نهایتا تا 12 ابان ماه میباشد 

این کارگاه محدودیت سنی ندارد 
و تنها کسانی میتوانند در این همایش شرکت داشته باشند که حداقل تزریق یک دوز واکسن کرونا را انجام داده باشند
علاقه مندان میتوانند با ارسال نام و نام خانوادگی و کد ملی خود از طریق واتس اپ به شماره 
0990-479-5035
مربوط به پایگاه خبری صبح. ملت جهت ثبت نام اقدام نمایند

از اینکه تا پایان همراه ما بودید سپاسگزارم

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/80427/رادیو-خبری-خوزستان-منتشرشد
بستن   چاپ