رادیوشوش منتشرشد
رادیوشوش منتشرشد
جمعه 7 آبان 1400 - 13:26:48
سفر کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان به روستای بنادر شهرستان شوش
به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی  کانون خوزستان با  هماهنگی مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان شوش ، در روستای کمتر توسعه‌یافته‌ی بنادراز توابع شهرستان شوش، حاضر شده و در جمع دانش آموزان مدرسه‌ی ام ابیهای این روستا، به فعالیت‌های فرهنگی هنری از جمله قصه گویی ؛ نمایش خلاق ؛ بازی و سرگرمی ؛   وکاغذ و تا  پرداختند و ساعاتی مفید و مفرح برای کودکان این منطقه‌ی محروم فراهم کردند.
همچنین معرفی و اهدای کتاب و اجرای مسابقه از جمله برنامه‌های اجرا شده بود که با استقبال شرکت‌کنندگان همراه شد.
افزایش سهمیه آب، مطالبه جدی کارگران هفت تپه
کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که این روزها دوران مدیریت جدید را تجربه می‌کنند، خواستار تامین آب مورد نیاز برای کشت نیشکر هستند.
به گزارش ایرنا، خشکسالی و تخصیص ناکافی آب به شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، روند داشت و نگهداری محصول نیشکر هفت تپه را با چالش مواجه کرده به گونه‌ای که طبق اعلام مدیران شرکت محصول نزدیک به 2 هزار و 500 هکتار از اراضی کشت شده از بین رفته است.
مشکل بلاتکلیفی مدیریتی شرکت درنهایت در نشست 18 مهرماه سال جاری به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری برطرف شد و مدیریت این مجموعه عظیم به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.
دیدار معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با شیوخ، خوانین و معتمدین عشایر و طوایف
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش، صبح روز پنجشنبه 1400/08/06 حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا بهمراه دکتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش با شیوخ، معتمدین و بزرگان عشایر، قبایل و طوایف شهرستان دیدار کرد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شوش مطرح کرد؛

♨️ ساماندهی میدان دام شهر شوش 
حمیلا چرنگ هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارهای رعایت ضابطه‌های بهداشتی توسط عرضه‌کنندگان در میدان عرضه دام زنده عنوان کرد و افزود: لایحه ساماندهی میدان دام زنده در زمینی واقع در مسیر کانال آب، خروجی شوش _ دوار مورد بررسی قرار گرفت.

🔷🔸وی با بیان اینکه در سطح عرضه دام باید اقدامات تأمین بهداشتی در جهت عرضه مناسب دام سالم صورت گیرد، افزود: ساماندهی محل عرضه دام یکی از عوامل پیشگیری از عرضه دام در معابر اصلی و فروش غیر بهداشتی دام زنده خواهد بود.
فرماندار شوش با تاکید بر توسعه رشته های شاخص و مدال آور گفت: ظرفیت ها و پتانسیل شوش در رشته های انفرادی و تیمی کم نظیر هستند و اداره ورزش می تواند در جهت بلفعل نمودن این ظرفیت ها با مشورت گرفتن از ورزشکاران و پیشکسوتان برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

🔸 وی در ادامه بر تکمیل زیر ساخت های ورزشی شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به سوابق شهرستان و کسب چندین مدال در رشته های مختلف ورزشی، زیرساخت مورد نیاز هیات ها در اولویت برنامه های شهرستان قرار گیرد

همایش رسانه ای صبح ملت با همکاری خانه مطبوعات استان خوزستان برگزارمی کنند

کلاس های فشرده روزنامه نگاری مقدماتی تا میانه 
با ارائه مدرک رسمی 
هزینه ثبت نام رایگان 
فرصت ثبت نام  تا دوازدهم آبان 
تاریخ کلاس چهارم آبان ماه 
شرایط 
دارای کارت واکسیناسیون حداقل  ترزیق یک دوز 
محدویت سنی ندارد 

نام و نام خانوادگی بهمراه کد ملی 
علاقه مندان فقط طریق  از شماره واتس اپ 
09904795035 
صبح ملت رسانه مردم محور
مکان دزفول 
زمان 14 آبان ماه 1400 
شروع کلاس 8/30 لغایت 12 ظهر

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/80462/رادیوشوش-منتشرشد
بستن   چاپ