آیا وجود خانه های سنگی و عدم وجود خدمات اولیه نزد مردمانی که بر منابع نفتی شب را صبح میکنند واقعا ناعادلانه و ظالمانه نیست؟
آیا وجود خانه های سنگی و عدم وجود خدمات اولیه نزد مردمانی که بر منابع نفتی شب را صبح میکنند واقعا ناعادلانه و ظالمانه نیست؟
يکشنبه 9 آبان 1400 - 17:37:02
صبح ملت نیوز

سحرگاه روز دوشنبه 12 مهر 1400 زمین لرزه 5.7 درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) را در ساعت 06:09 دقیقه در منطقه چلگرد استان چهارمحال و بختیاری و قلعه خواجه مرکز شهرستان اندیکا خوزستان ثبت کرد. این زمین لرزه در 33 کیلومتری چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری37 کیلومتری قلعه خواجه در استان خوزستان، 63 کیلومتری  شهرستان ایذه،  102 کیلومتری شهرکرد و 158 کیلومتری اهواز رخ داد و به بخش های مختلف شهرستان های محل وقوع آسیب جدی وارد کرد.

اندیکا (چلگرد و حومه)از توابع مسجد سلیمان نیز دچار آسیب های فراوان از این زمین لرزه شد.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر و مساحت 2 هزار و 300 کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

با توجه به محرومیت این شهرستان و پراکندگی موقعیت جغرافیایی و پایین آمدن دما مردمان محروم آن دیار چشم انتظار کمک و مساعدت مسئولین هستند.

تاکنون مسئولین زیادی از دولت و مجلس شورای اسلامی از محل های آسیب دیده بازدید نموده اند، با این حال نیاز به خدمات رسانی بیشتر مشاهده میشود

آیا وجود خانه های سنگی و عدم وجود خدمات اولیه نظیر راه های مواصلاتی و آب و نهایت فقر نزد مردمانی که بر منابع نفتی شب را صبح میکنند واقعا ناعادلانه و ظالمانه نیست؟

تصاویر=خبرنگاران اعزامی خانه مطبوعات تدوین=الهه منگری

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/80641/آیا-وجود-خانه-های-سنگی-و-عدم-وجود-خدمات-اولیه-نزد-مردمانی-که-بر-منابع-نفتی-شب-را-صبح-میکنند-واقعا-نا
بستن   چاپ