سخنرانی دکتر افشار پرویزبابادی مدیرعامل محترم خانه مطبوعات استان خوزستان در همایش رسانه ای صبح ملت نیوز
سخنرانی دکتر افشار پرویزبابادی مدیرعامل محترم خانه مطبوعات استان خوزستان در همایش رسانه ای صبح ملت نیوز
جمعه 14 آبان 1400 - 21:33:04
سخنرانی دکتر افشار پرویزبابادی مدیرعامل محترم خانه مطبوعات استان خوزستان در همایش رسانه ای صبح ملت نیوزمدیر خانه مطبوعات استان خوزستان، ضمن تبریک روز 13 آبان گفت: حضور در جمع فرهیخته اصحاب رسانه، باعث افتخار من است. ایشان افزودند اصحاب رسانه، چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند؛ همچنین بابادی از وضعیت اشتغال و بیمه اصحاب رسانه، سخن گفت و در ادامه برخی از خبرنگاران، به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که افشار پرویز بابادی، ضمن آرزوی موفقیت برای اصحاب رسانه، قول مساعدت و همکاری داد.

سپس طی مراسمی از اصحاب رسانه صبح ملت نیوز تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به آنها، اهدا شد.

پس از پایان مراسم تجلیل، از اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی به صرف ناهار دعوت به عمل آمد و سپس از برخی مکان های گردشگری و باستانی دزفول، همچون پل قدیم دزفول بازدید شد. جناب آقای شهروز فرهمند، فعال فرهنگی، در باره پل قدیم به اصحاب رسانه که از استان خوزستان و دیگر استان ها به شهرستان دزفول تشریف آورده بودند، توضیحاتی ارائه دادند و فرمودند: پل قدیم دزفول، در دوران ساسانیان و به دست رومیان بر روی رودخانه دز، ساخته شده است و به همین دلیل، به پل رومی نیز معروف است، در ادامه گردشگری، از خانه تیزنو و قمش دزفول «چوقابافان» که از جاهای دیدنی شهرستان دزفول هستند، دیدن به عمل آمد.

قابل بیان است: این همایش و کارگاه آموزشی با همکاری خانه مطبوعات استان خوزستان، شهرداری و دانشکده اصول دین شهرستان دزفول، شرکت کشاورزی جلگه دز، انجمن کهن دژ و خانواده فرهنگ دوست تابش، برای نخستین بار در شهرستان دزفول برگزار شد.

مریم کاظم پور



http://sobhemelatnews.ir/fa/News/80958/سخنرانی-دکتر-افشار-پرویزبابادی-مدیرعامل-محترم-خانه-مطبوعات-استان-خوزستان-در-همایش-رسانه-ای-صبح-ملت-ن
بستن   چاپ