موفقیت بسیج رسانه استان خوزستان در ششمین جشنواره ی ملی مالک اشتر
يکشنبه 23 آبان 1400 - 15:29:08



مدیر سازمان بسیج رسانه استان خوزستان‌، جناب آقای دکتر سجاد بهمئی با مدیریت شایسته ی خود، موفق به اخذ رتبه برتر در میان سازمان های قشری در سطح بسیج از ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج کشور شد، متن این لوح تقدیر به شرح زیر می باشد:

برادر گرامی سجاد بهمئی
مسئول محترم سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان
در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در عملکرد و وضعیت سال 1399مفتخر به کسب عنوان موفقترین سازمان قشری در سطح بسیج در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج گردیده اید. بی شک این موفقیت مرهون تلاش ها و نقش موثر فرماندهی و مدیریت جنابعالی و همکاران آن سازمان میباشد. انشالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر عل الله فرجه و پیروی از رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش امام خامنه ای مدظله العالی در خد،ت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی موفق و موید باشید، شایسته است از کارکنان گرانقدری که نقش موثری در نیل بدین موفقیت داشته اند به نحو مناسب قدرانی فرمایید.

 این موفقیت ارزشمند را به جناب دکتر سجاد بهمئی تبریک عرض مینماییم و برای ایشان در تمامی مراحل زندگی، آرزوی توفیق و سلامتی داریم.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/81728/موفقیت-بسیج-رسانه-استان-خوزستان-در-ششمین-جشنواره-ی-ملی-مالک-اشتر
بستن   چاپ