ورود شورای شهر دزفول به موضوع استخدامی های غیر قانونی در شهرداری
ورود شورای شهر دزفول به موضوع استخدامی های غیر قانونی در شهرداری
يکشنبه 30 آبان 1400 - 10:49:50
مهر

سخنگوی شورای شهر دزفول با اشاره به اضافه بودن برخی نیروهای شهرداری این شهر گفت: شورا به موضوع استخدامی‌ها و تبدیل وضعیت‌های غیرقانونی در شهرداری ورود کرده است.

غلامعلی پوررضایی، سخنگوی شورای شهر دزفول اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از 6 سازمان و سه منطقه شهرداری مشخص شد که شهرداری دزفول دارای نیروی اضافه است و با وجود اینکه سال گذشته یک نامه رسمی مبنی بر ممنوعیت به کارگیری نیروی جدید به شهرداری دزفول ابلاغ شده بود اما متأسفانه تعدادی نیرو در این شهرداری جذب و تعداد دیگری از نیروها نیز تبدیل وضعیت شده‌اند.
وی افزود: این امر از نظر قانونی تخلف محسوب می‌شود ضمن اینکه برخی از این افراد هیچ‌گونه تخصصی در زمینه‌ای که به کار گرفته شده‌اند ندارند که جای تأسف دارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: اکنون شورای ششم در عمل انجام شده قرار گرفته است اما به شکل جدی از اموال شهرداری صیانت و این امر را پیگیری خواهیم کرد، هر چند موضوع زمانبر خواهد بود اما بررسی‌های لازم صورت گرفته و این افراد شناسایی و مشخص شده‌اند بنابراین تا حصول نتیجه مطلوب کوتاه نخواهیم آمد.
پوررضایی، مبارزه با فساد را اولویت اصلی تمام اعضای شورای شهر دزفول برشمرد و گفت: اطلاعاتی در مورد فساد به دستمان رسیده که در حال بررسی و جمع آوری مستندات هستیم چرا که نمی‌شود صرفاً به اطلاعات غیررسمی اکتفا کرد از سویی این اطلاعات باعث نمی‌شود سلامت تمام شهرداری زیر سوال برود.
وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری دزفول صدیق و پاک هستند، توضیح داد: طی مدت اخیر صرفاً یک تخلف جزئی در شهرداری منطقه سه رخ داد که در پی آن سه نفر از کارکنان این شهرداری شناسایی و معرفی شدند اما این امر نباید سبب شود به تمام کارکنان به چشم متخلف نگاه شود.
پوررضایی تاکید کرد: نباید تخلف چند نفر را به سایر کارکنان شهرداری ربط داد؛ ضمن اینکه به جرأت می گویم تاکنون هیچ تخلف گسترده‌ای در پروژه‌های شهرداری مشاهده نشده است، ایراد وجود دارد اما تخلف بزرگی وجود ندارد.


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/82329/ورود-شورای-شهر-دزفول-به-موضوع-استخدامی-های-غیر-قانونی-در-شهرداری
بستن   چاپ