رئیس اداره بهزیستی شادگان : 10 مرکز مثبت زندگی در شهرستان شادگان فعالیت می‌کنند
رئیس اداره بهزیستی شادگان : 10 مرکز مثبت زندگی در شهرستان شادگان فعالیت می‌کنند
يکشنبه 30 آبان 1400 - 18:49:26
رئیس اداره بهزیستی شادگان :


10 مرکز مثبت زندگی در شهرستان شادگان فعالیت می‌کنند


رئیس اداره بهزیستی شادگان گفت: در زمینه ارتقای کیفیت خدمات رسانی و سلامت اجتماعی در خانواده ها 10 مرکز مثبت زندگی در مناطق مختلف شهرستان شادگان فعالیت می کنند.



جمشید معین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این تعداد مرکز مثبت زندگی 6 مرکز در مسیرهای دارخوین ، خنافره ، جفال ، حسینی
مسیر بوزی ، عنایتی و آبشار و 4 مرکز دیگر در نقاط مختلف شهر فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش خدمات سلامت اجتماعی در خانواده‌ها 10 مرکز مثبت زندگی در شهر و روستاهای شهرستان شادگان فعالیت می‌کنند افزود: این مراکز شامل بخش‌های مشاوره و رصد آسیب‌های اجتماعی است و متناسب با هر آسیب خدمات رسانی توسط کارشناسان مجرب بهزیستی انجام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شادگان ادامه داد: از محاسن ارزنده این مراکز جلوگیری از تردد و کاهش مسیر مددجو و دسترسی آسان به خدمات سازمان بهزیستی و آشنایی تخصصی مددکار از وضعیت مددجو مورد نظر خود می باشد.

معین در پایان گفت: ایجاد رویکرد جدیدی به معنی مراجعه و استفاده افراد و دریافت خدمات فقط از یک مرکز، به روز بودن اطلاعات پرونده مددجویان تحت حمایت و اعضای خانواده تحت تکفل آنها با بهره‌گیری از فن آوری اطلاعات، تنوع خدمات ارائه شده در آنها و توجه به فرهنگ‌های خاص هر منطقه و محله از دیگر ویژگی‌های این مراکز به شمار می‌رود.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/82362/رئیس-اداره-بهزیستی-شادگان-10-مرکز-مثبت-زندگی-در-شهرستان-شادگان-فعالیت-می‌کنند
بستن   چاپ