حسینی: همکاری دولت و مجلس در یک مسیر ولایی و انقلابی است
حسینی: همکاری دولت و مجلس در یک مسیر ولایی و انقلابی است
سه شنبه 2 آذر 1400 - 11:31:10

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت و مجلس در یک مسیر ولایی و انقلابی گام برمی دارند. مردم هم توقع دارند تفاهم و همکاری بیشتر بین دولت و مجلس وجود باشد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در جلسه معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اغلب معاونین پارلمانی کم و بیش با فعالیت مرکز پژوهش‌ها آشنایی دارند. این مرکز قوه عاقله مجلس و نمایندگان است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: دولت و مجلس در یک مسیر ولایی و انقلابی گام برمی دارند، مردم هم توقع دارند تفاهم و همکاری بیشتر بین دولت و مجلس وجود باشد و البته با این تفاهم و تعامل برای حل مشکلات بهتر هم می توان کار کرد.

وی افزود: این جلسه برای تبادل و همکاری بیشتر و استفاده از نظرات بین مرکز پژوهش های مجلس و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است و امیدواریم بتوانیم با این همکاری به دولت و مجلس برای پیشرفت کارها کمک کنیم.

بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس هم در این جلسه با استقبال از همکاری مشترک مرکز پژوهش‌ها با دستگاه‌های اجرایی گفت: مرکز پژوهش های مجلس با پشتوانه کارشناسی بی نظیر خود آمادگی کامل برای هم افزایی ظرفیت ها و ارائه خدمات پژوهشی به وزارتخانه ها و دستگاه‌های اجرایی را دارد.

نگاهداری هدف از برگزاری این جلسات را تعامل برای کمک به حل مسائل کشور دانست.

در این نشست حاضرین به بیان نظرات و دیدگاه های خود در راستای تعامل هر چه بیشتر مرکز پژوهش های مجلس و معاونین پارلمانی وزارتخانه پرداختند.

انتهای پیام


http://sobhemelatnews.ir/fa/News/82442/حسینی-همکاری-دولت-و-مجلس-در-یک-مسیر-ولایی-و-انقلابی-است
بستن   چاپ