ریاست هیئت دوچرخه سواری شهرستان دزفول:
اردوی تیم ملی پاراسایکلینگ به میزبانی دزفول برگزار می شود
سه شنبه 28 دي 1400 - 01:10:09
صبح ‌ملت ‌نیوز
ریاست هیئت دوچرخه سواری شهرستان دزفول:

اردوی تیم ملی پاراسایکلینگ به میزبانی دزفول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار صبح ملت، زینب دباغ ریاست هیئت دوچرخه سواری شهرستان دزفول گفت: مرحله دوم اردوی تیم ملی پاراسایکلینگ (جانبازان و معلولان)  به میزبانی دزفول از 26 دی ماه آغاز شده است و تا 3 بهمن ماه 1400 ادامه دارد.

او همچنین گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی پاراسایکلینگ به میزبانی اهواز برگزار شد.

زینب دباغ عنوان کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراسایکلینگ با حضور ورزشکارانی از استان های مختلف کشور، متشکل از  15 ورزشکار آقا،  با مربی گری علیرضا مکوندی برگزار می شود.

وی افزود: تیم ملی پاراسایکلینگ جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های پارا آسیایی که در دو بخش پیست و جاده در دهلی نو و تاجیکستان برگزار می شود، آماده می کند.

زینب دباغ در پایان اظهار داشت: از  تمام دستگاههای اجرایی _ فرمانداری شهرستان دزفول، شهرداری دزفول، دانشگاه علوم پزشکی و هتل سوم شعبان دزفول _ که ما را یاری کردند تا شرایط برای اردوی تدارکاتی تیم دوچرخه سواری پارا سایلکینگ  آماده و مهیا شود، کمال تشکر را داریم.

لازم به ذکر است: تیم ملی پاراسایکلینگ کشور مان، که عصر روز یکشنبه وارد دزفول شدند، در بدو ورود مورد استقبال هیئت دوچرخه سواری شهرستان دزفول قرار گرفتند. این تیم  در هتل سوم شعبان دزفول مستقر شده است.

خبرنگار: مریم کاظم پور

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/87767/اردوی-تیم-ملی-پاراسایکلینگ-به-میزبانی-دزفول-برگزار-می-شود
بستن   چاپ