رادیوشوش منتشر شد
رادیوشوش منتشر شد
جمعه 1 بهمن 1400 - 15:44:04
رادیوشوش منتشر شد 
بامروری برمهم ترین خبرهای شهرستان شوش در  هفته ای که گذشت با صدای  نازنین غلامی منتشرشد 


سرگردانی کارگران بازنشسته هفت تپه ادامه دارد
نزدیک به 100 نفر از کارگران بازنشسته مجتمع کشت و صنعت هفت تپه از ماه پایانی سال 99 تاکنون معطل دریافت کامل مطالبات سنواتی و مرخصی ذخیره خود هستند.
منابع کارگری در هفت تپه در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: کارگران بازنشسته‌ای که از اسفند سال 99 تاکنون از طریق قانون مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شده‌اند، همچنان بابت بخشی از مطالبات خود از کارفرما طلبکارند.
گفته می‌شود پس از تسویه حساب، این کارگران بخشی از مطالبات بازنشستگی خود را به صورت قانونی دریافت کردند اما قسمت باقیمانده مزایای آن‌ها که مربوط به سنوات و مرخصی ذخیره می‌شود، به صورت کامل پرداخت نشده و از قرار معلوم کارگران هنوز با کارفرما اختلاف نظر دارند.


مهر گزارش مهر می دهد؛
شهروندان شوش از افزایش قیمت نان گلایه‌مندند
به گزارش خبرنگار مهر، نان یکی از اقلامی است که به صورت روزانه مورد مصرف مردم است ولی قیمت نان در چند روزهای اخیر در شهرستان شوش افزایش یافته و این موضوع نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است
«عدنان غزی» فرماندار شهرستان شوش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار مهر درباره افزایش قیمت نان اظهار کرد: تاکنون مصوبه‌ای از استان به شهرستان ابلاغ نشده است.

انتقاد تند نماینده مردم شوش ، در پی انتصاب مدیر پروازی و غیر بومی شیر پگاه شوش
به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز عصر روز شنبه 25 دیماه در نشست رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با استاندار خوزستان با حضور معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد کعب عمیر نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از انتصاب غیر تخصصی و غیر بومی مدیر عامل شرکت شیر پگاه شوش خواستار تجدید نظر در روند انتصابات غیر تخصصی در مجموعه وزارت کار شد.


کشف راز چند پرونده با دستگیری یک سارق مسلح شرور در "شوش


فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: با دستگیری یک سارق مسلح خودرو راز چند پرونده کشف شد.
سرهنگ کاراگاه "روح‌الله یاری زاده" درگفتگوبا خبرنگارصبح ملت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحلنه خودرو در یکی از مناطق شهر شوش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با کار اطلاعاتی و اقدام به موقع کمتر از یک ساعت هویت سارق حرفه‌ایو در تعقیب و گریز انجام شده خودرو مسروقه را کشف و احدی از سارقین را دستگیر نموده  و پس از انجام اقدامات پلیسی هویت همدست وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متهم دوم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/89035/رادیوشوش-منتشر-شد
بستن   چاپ