کارگاه آموزشی تئاتر کودک و نوجوان در دزفول برگزار شد
کارگاه آموزشی تئاتر کودک و نوجوان در دزفول برگزار شد
جمعه 1 بهمن 1400 - 20:37:09
کارگاه آموزشی تئاتر کودک و نوجوان توسط ساسان ریاحی پور در دزفول برگزار شد 

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز کارگاه آموزشی تئاتر کودک و نوجوان  در شهرستان دزفول برای علاقه مندان و هنرمندان تئاتری  در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ساعت 16 برگزار شد و همزمان از صفحه اینستاگرام به نشانیdezful_theater پخش شد.

در این کلاس که به مناسبت برگزاری چهاردهمین  جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول ، با رعایت پرتکل های بهداشتی و  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی "دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاترکودک و نوجوان مهر دزفول "،  سروش مداح رئیس انجمن هنرهای  نمایشی "قائم مقام دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول" ارائه شد.
ساسان ریاحی پور کارشناس کارگردانی با شیوه گفتگو و سوال و پرسش توانست  سرفصل های آموزشی خود را تدریس کند که شامل: تاریخچه مختصری از کارگردانی،  تعریف کارگردان ، تقسیم وظایف یک کارگردان ، روند و اجرای یک پروژه نمایشی ، نگرش کارگردان به جامعه ، چگونگی انتخاب یک نمایش نامه ،تعریف دورخوانی در نمایشنامه خوانی  و توضیح آن، 
تحلیل و روند یک متن نمایشی برای قابلیت اجرایی شدن و...


در ادامه اجرای سه  آیتم کوتاه نمایشی توسط دو نفر از هنرمندان تئاتر با هدایت ساسان ریاحی پور جهت  توضیح و تفسیر محتوای ذهنی خود  به هنر جویان کارگاه  انجام شد .

در پایان سروش مداح رئیس انجمن هنرهای نمایشی و قائم مقام دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول بیان کرد :افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در 6 بهمن ماه پارک خانواده  برگزار خواهد شد از تمامی عزیزان و علاقه مندان با رعایت پرتکال های بهداشتی دعوت  می کنم تشریف بیارید و ما را در این امر مهم یاری دهید .

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری علیرضا چرخ ابی در دو بخش نمایشنامه نویسی و مقاله و پژوهش بهمن ماه 1400 در دزفول برگزار می‌شود.




خبرنگار  صبح ملت - سمیه مقدم 

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/89096/کارگاه-آموزشی-تئاتر-کودک-و-نوجوان-در-دزفول-برگزار-شد
بستن   چاپ