دادستان شهرستان کارون: با مخلان امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود
دادستان شهرستان کارون: با مخلان امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود
شنبه 2 بهمن 1400 - 23:51:05
دادستان شهرستان کارون: با مخلان امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کارون گفت: با فروشندگان مواد مخدر، مجرمان و مخلان امنیت اجتماعی برخورد قاطع صورت می گیرد.
به گزارش   صبح ملت نیوز ، محمد امیری، اظهار داشت:در راستای پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و پس از صدور دستور قضایی، عوامل کلانتری 11 این شهرستان موفق به کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، کلت کمری، تعدادی موتورسیکلت مسروقه و مقادیری مواد مخدر شدند.
وی افزود:طی این عملیات هشت نفر دستگیر و با صدور قرار تامین روانه بازداشت شدند.
امیری تصریح کرد:در این طرح که به صورت مستمر ادامه خواهد یافت، با فروشندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر، مجرمان و مخلان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:
یکی از مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان کارون برخورد با خرده‌فروشان و عمده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی این مناطق آلوده است و طرح پاکسازی مواد مخدر در برخی مناطق آلوده شهرستان کارون باعث رضایت بسیاری از مردم این شهرستان شده است.
امیری اظهار داشت: اجرای مطلوب این طرح‌ها، علاوه‌ بر تلاش مسئولین قضایی، پلیس و سایر نیروهای نظامی و انتظامی، به همکاری و مشارکت شهروندان نیز بستگی دارد و ما از شهروندان خواستاریم که در راستای ارتقای منیت اجتماعی، مشارکت کافی را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی آن را به مسئولین قضایی و انتظامی شهرستان کارون اطلاع دهند

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/89181/دادستان-شهرستان-کارون-با-مخلان-امنیت-عمومی-قاطعانه-برخورد-می‌شود
بستن   چاپ