نامه سرگشاده محمد رشیدپور به شهردار محترم دزفول
شهردارمحترم دزفول با بی عدالتی ها مبازره کنید هرچندکوچک باشد
سه شنبه 12 بهمن 1400 - 00:42:34
نامه سرگشاده  محمد رشیدپور به شهردار  محترم دزفول 
شهردار محترم دزفول جناب مهندس عیسی زاده

با سلام

احتراما هماهنگونه که استحضار دارید در مردادماه سال جاری، در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی دزفول روز خبرنگار برگزار شد، در انتهای این مراسم با دعوت از خبرنگاران برتر شهرستان دزفول به جایگاه با اهداء لوح تقدیر از آنها تجلیل بعمل آمده و بیان شد که مبلغ قابل ملاحظه ای در روزهای آینده از طرف شهرداری به این عزیزان تقدیم خواهد شد.
حال پس از شش ماه از تاریخ فوق به نقل از منابع موثق خبردار شده ایم که این مبلغ که به نام خبرنگاران برتر شهرستان دزفول (همکارانی که در مراسم لوح دریافت کرده اند)  به 60 نفر شامل روابط عمومی ادارات، توزیع کنندگان مطبوعات و  افرادی کاملا بیگانه با کار خبرنگاری پرداخت گردیده است. مستحضر هستید تعریف خبرنگار یعنی شخصی که شغل و پیشه ی او تولید حداقل چهار خبر در ماه در یک رسانه معتبر و رسمی است، که بیش از یک سال از تاسیس آن گذشته است. (در این خصوص تنها مجوز  هیت عالی نظارت بر مطبوعات کشور ملاک رسمی یا غیر رسمی بودن رسانه است)
خبر پرداخت حق خبرنگاران به افراد غیر، بسیار مرا آزرده خاطر کرده است، من ضمن اینکه اعلام می کنم راضی به دریافت هیچ هدیه ای از بیت المال نیستم، اما از شما به خاطر اینکه مسئول صیانت و حفظ بیت المال هستید خواهش می کنم از لحاظ اخلاقی در جهت جلوگیری و افشای این رانت اداری، اسامی اشخاصی که بعنوان خبرنگار، این هدیه را(در شرف ) دریافت کرده اند برای رسانه ها ارسال نمایید. نیز خواهشمندم بررسی مجدد اسامی با واسوس و دقت نظر صورت پذیرد. لطفا تمامی اسامی افراد این پایگاه از لیست حذف شود. 
و من الله توفیق

محمد رشیدپور  - مدیر مسئول صبح ملت نیوز 
1400-11-11

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/90069/شهردارمحترم-دزفول-با-بی-عدالتی-ها-مبازره-کنید-هرچندکوچک-باشد
بستن   چاپ