علی فرهمند پور فرماندار ویژه شهرستان دزفول : ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا/ دزفول در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد
علی فرهمند پور فرماندار ویژه شهرستان دزفول : ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا/ دزفول در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد
شنبه 7 اسفند 1400 - 23:00:45
صبح ملت نیوز
علی فرهمند پور فرماندار ویژه شهرستان دزفول : 
ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا/ دزفول در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد


به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه، پیش از ظهر امروز جلسه استانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست استاندار خوزستان بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان و سایر مسوولین مربوطه دزفول در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان در پایان این جلسه و درخصوص آخرین وضعیت کرونا در این شهر اظهار کرد: خوشبختانه طبق آخرین رنگبندی اعلام شده شهرستان دزفول از وضعیت قرمز خارج و در حالت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

وی افزود: علی رغم آنکه خروج از وضعیت قرمز نشان‌دهنده کاهش آمار است اما این مسئله به معنای پایان خطر کرونا نیست و همچنان انتظار می‌رود دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت رعایت شوند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در مدیریت و مقابله بهتر با پیک امیکرون نسبت به پیک‌های گذشته در دسترس بودن واکسن بود لذا از مردم تقاضا می‌شود در تزریق دز سوم سهل انگاری نکنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به سمت نوروز و اعیاد مذهبی پیش‌رو می‌رویم ضروری است پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم عزیز به ویژه اصناف رعایت شود تا جامعه‌ای ایمن از نظر این بیماری داشته باشیم و ناچار به اعمال محدودیت در بازار نشویم.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/92402/علی-فرهمند-پور-فرماندار-ویژه-شهرستان-دزفول-ضرورت-تزریق-دز-سوم-واکسن-کرونا-دزفول-در-وضعیت-نارنجی
بستن   چاپ