رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 20 اسفند 1400 - 10:50:09
✅ سید احمد آوایی پیش از ظهر روز سه شنبه، در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب تاکنون تمام بیمارستان‌های دزفول توسط خیران احداث شده‌اند و جایگاه دزفول از نظر فعالیت‌های خیران در کشور، کم نظیر است.
وی  در ادامه افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول تنها بیمارستان دولتی این شهرستان است که در اواخر دولت قبل افتتاح شد، هرچند از نظر تجهیزات و کادر درمان تکمیل نشده اما فعالیت خود را آغاز کرده است .

✅ نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به حضور بیماران شمال خوزستان، ایلام، لرستان و کشور عراق در دزفول، این امر را یک ظرفیت ویژه  برشمرد و تصریح کرد: می‌طلبد که وزارت بهداشت نگاه ویژه ای را به دانشگاه دزفول داشته باشد.

✅ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول با بیان اینکه شناژبندی کتابخانه ی مرکزی دزفول انجام شده است، گفت: ساخت این کتابخانه نیازمند جذب اعتبار است.
رضا جوروند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : 85 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی سال 1400 برای ساخت کتابخانه مرکزی دزفول در نظر گرفته شده که باید دید چه میزان از این اعتبار جذب خواهد شد.



✅ رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: برای تکمیل و تجهیز فاز دوم بیمارستان هشت طبقه خیریه سرطانی دزفول، افزون بر یکهزارو 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

✅ محسن ورجاوند روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه دزفول گفت : از 2 ماه پیش با مواردی از کشتار دام جاده‌ای در دزفول مواجه شدیم که ضمن کشتار غیرمجاز، محل فروش و شکل فروش آنها نیز غیرقانونی بود.
وی ادامه داد: 6 مورد تخلف کشتار جاده‌ای را به دادگاه ارجاع دادیم ولی همچنان مواردی مشاهده می‌شود که  با آنها برخورد خواهد شد.

✅ فیلم‌های «یک اتفاق کوچک»، «داشتن» و «بهمن» از ساخته‌های سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه‌ی‌ چهارمین جشنواره‌ی‌ بین‌المللی فیلم «BUEIFF CHANNEL» آرژانتین انتخاب شدند. 

به گزارش صبح ملت نیوز
و  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول این جشنواره هر دو ماه یک‌بار به صورت آنلاین برگزار می‌شود .
 52 فیلم از کشورهای مختلف جهان در پلت‌فرم این جشنواره به مدّت یک هفته به نمایش درمی‌آیند و به رقابت می‌پردازند. 5 فیلم برتر از نگاه تماشاگران و 5 فیلم برتر به رأی هیئت داوران جشنواره انتخاب خواهند شد و درنهایت برگزیده‌های هر دوره برای بهترین فیلم سال با هم رقابت خواهند کرد. شایان ذکر است که   این جشنواره‌
با جشنواره ی  بین‌المللی فیلم بوئنوس‌آیرس آرژانتین همکار است ‌.‌

شنوندگان عزیز از این که تا پایان خبرها با ما بودید سپاسگزارم و بهترین ها رو براتون آرزو میکنم .
خدانگهدار .

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/93148/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ